آیین بهره برداری از گذرگاه شهید عراقی زاده:

بازار اوزی‌های بندرعباس سنگ‌فرش شد


نویسنده: سامیه طهورنیان

عصر امروز، سنگ فرش گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس با حضور مدیران شهرداری بندرعباس و مردم و بازاریان شهر به بهره برداری رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در آیین بهره برداری از سنگ فرش گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس گفت: گذرگاه شهید عراقی زاده در قلب بازار بندرعباس بوده که مورد توجه و عنایت هم مردم و هم بازاریان بندرعباس است‌.نوبانی با اشاره به جزییات این پروژه بیان داشت: گذرگاه شهید عراقی زاده با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان و طی مدت زمان کوتاه ۳ ماه به اجرا در آمد.
شهردار بندرعباس، مساحت گذرگاه جدید را ۷۰۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: هدف اصلی شهرداری بندرعباس بهسازی و بازسازی مسیر پیاده راه جهت بالا بردن زیبایی بصری شهر و راحتی شهروندان است.این پروژه با تلاش شبانه روزی معاونت امور زیربنایی طراحی و نظارت و اجرا گردیده است.

وی، با بیان اینکه امید است بازاریان و شهروندان در حفظ زیبایی این گذرگاه کوشا باشند، اضافه کرد: با افتتاح این گذرگاه مردم می توانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر و بدون خطر تصادف و ترافیک و با ایمنی در این قسمت شهر از خرید لذت ببرند. شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه با توجه به تمرکز بازارها و پاساژ ها در این منطقه ساخت این گذرگاه از لازم بود، مطرح کرد: در حوزه زیباسازی و زیرساختی اتفاقات بزرگی در شهر بندرعباس رقم خورده است.

نوبانی، خاطرنشان کرد: برای تسهیل خرید شهروندان و آرامش خاطر بازاریان از ورود خودرو و موتورسیکلت جلوگیری شده است اما برای پارک موتورسیکلت های بازاریان پارکینگی در نظر گرفته ایم و برای خودرو هانیز با پارکینگ های مجاور رایزنی کرده ایم.  وی در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه 2 گذرگاه دیگر نیز در درست بررسی است، تصریح کرد: به زودی بازآفرینی در محله اسلام آباد که یکی ازمحله های قدیمی و بافت های قدیمی شهر بندرعباس انجام می شود


در ادامه مراسم برخی از بازاریان از تیم شهرداری بندرعباس و مهدی نوبانی برای رسیدگی و زیباسازی این منطقه تقدیر ویژه کردند‌ و خواستار ادامه محافظت از بافت بازار و مقابله با عوامل مزاحم در امور کسبه و بازاریان شدند. گفتنی است در این مراسم، اعضای شورای شهر بندرعباس، معاونین شهرداری و مدیران مناطق شهرداری بندرعباس حضور داشتند.

 

سامیه طهورنیان بازار اوزی ها سنگ فرش گذرگاه شهید عراقی زاده مهدی نوبانی

منتظر تایید: 5
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها