محموله کالاهای قاچاق از یک اتوبوس در قشم کشف شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: یک محموله انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان مرزی کشف شد.

 

سرهنگ علی اکبر مرادی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با اشراف اطلاعاتی از قاچاق کالا به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر جزیره قشم به اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی این اتوبوس را در مسیر برگشت در ۲ راهی منصور آباد متوقف کردند و با بازرسی دقیق قسمت بار آن مقادیر زیادی کالا شامل ۱۵۵ هزار نخ سیگار، ۲۰ دسته بازی پلی استیشن، ۲۸۳ عدد ساعت هوشمند، ۳۰ قاب گوشی آیفون، ۱۰۰ دستگاه وایرلس، یکهزار و ۹۳۱ دست ثوب لباس زنانه و ۱۴ جفت کفش مردانه که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق بودند، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده ای تشکیل و راننده این اتوبوس برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مرادی یادآور شد، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس این شهرستان مرزی قرار دارد و قشموندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موارد را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها