پایان لیگ عربستان

قهرمانی مقتدرانه الهلال با درخشش رونالدو



رقابت‌های لیگ عربستان در حالی به پایان رسید که الهلال بدون شکست قهرمان شد و کریستیانو رونالدو هم با اقتدار عنوان آقای گلی را به دست آورد و یک رکورد جدید را در تاریخ این رقابت‌ها به ثبت رساند.

                                                                                

به گزارش صبح ساحل، هفته سی و چهارم و پایانی لیگ عربستان با انجام ۹ بازی به پایان رسید تا پرونده فصل فوتبالی در این کشور بسته شود.در حساس‌ترین بازی النصر در ورزشگاه خانگی خود از الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. کریستیانو رونالدو در این مسابقه دو گل به ثمر رساند.

رونالدو با دو گلی که در دیدار امشب به ثمر رساند تعداد گل های خود را در فصل جاری در لیگ عربستان به عدد ۳۵ رساند تا مقتدرانه عنوان آقای گلی را به دست آورد و یک رکورد جدید را به ثبت رساند.

در تاریخ لیگ عربستان این برای نخستین بار است که یک بازیکن موفق می‌شود که در طول یک فصل  ۳۵ گل به ثمر رساند.

و اما الهلال در آخرین بازی خود هم با نتیجه دو بر یک مقابل الوحده به پیروزی دست پیدا کرد تا فصل را بدون شکست به پایان رساند و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.

نتایج دیگر بازی‌ها 

الشباب ۳- ۲ الفتح

الخلیج ۱- ۲ الریاض

التعاون ۱- ۰ الاتفاق

الطائی۰- ۲ الاخدود

ضمک ۱- ۱ الرائد

الحزم ۲- ۱ ابها

الاهلی ۱- ۰ الفیحاء

به این ترتیب الهلال با ۹۶ امتیاز مقتدرانه قهرمان شد و تیم‌های النصر و الاهلی هم به ترتیب با ۸۲ و ۶۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

التعاون هم‌ با ۵۹ امتیاز چهارم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها