پربحث‌ترین‌های هفته



در «پربحث‌ترین‌های هفته»، به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

   

 

پیدا شدن انگشت انسان در بستنی

این اتفاق به روز چهارشنبه 12 ژوئن/جون در منطقه «ملاد» شهر بمبئی هندوستان رخ داده است.

مشتری که با این رخداد عجیب روبه‌رو شده، در گفتگو با روزنامه «تایمز آف اندیا» گفته: 3 بستنی سفارش داده بود که ‌ هنگام خوردن یکی از آنها، متوجه بخشی از انگشت یک انسان می‌شود. این مشتری که گفته پس از این رویداد، از نگاه روانی به شدت آسیب دیده است، فورا به پلیس مراجعه کرده و برضد فروشنده بستنی، شکایت درج می‌کند پلیس شهر ملاد در این مورد گفته است که «احتمال دارد ‌ هنگام روند بسته‌بندی، این بستنی آلوده شده باشد.»

لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان، گران‌ترین خودروی فروخته شده در حراجی آنلاین


 ودروی وننو رودستر پس از اینکه کارخانه را ترک کرد، بعد از دو سال اقامت در یک نمایندگی در دبی، به قیمت ۶ میلیون دلار در حراجی فروخته شد. فروشنده این خودرو می‌گوید: لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان گران‌ترین خودرویی است که تاکنون به‌صورت آنلاین فروخته‌شده است و تنها ۹ دستگاه از آن را تولید شده است.

 

 نوزادان دوقلویی که زنده کفن شدند

فاجعه ای در بیمارستان امام سجاد یاسوج که نوزادان دوقلو را زنده زنده کفن کرده بودند تا دفن شوند. این موضوع باعث عصبانیت و شوک به خانواده‌های چشم انتظار شده و مسئولان بیمارستان و پزشک زایشگاه که فوت نوزادان را تایید کرده بود نیز هیچگونه توضیح قانع کننده ای به آنها ندادند و از پاسخ طفره رفتند. فاجعه شوک آور در بیمارستان امام سجاد یاسوج حاشیه ها و اتفاقاتی که در بیمارستان امام سجاد یاسوج(ع) اتفاق می افتد به نوشته «افتونیوز» گویا تمامی ندارد و برخی از آنها را می توان در زمره عجیب و غریب‌ترین مسایل پزشکی کشور و دنیا قلمداد کرد.

 

امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

این خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد. همچنین تتلو در حال کار بر روی آلبومی با عنوان «ماه کامل» است.وکیل تتلو در آخرین مصاحبه‌ای گفته که از روند رسیدگی به پرونده راضی است و تتلو در زندان شعری در مدح حضرت علی سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد.

 

دعوای خداداد عزیزی روی آنتن زنده!

رفتار عجیب خداداد عزیزی روی آنتن زنده در واکنش به حرف رسول مجیدی مجری برنامه جنجال به پا کرد.

رفتار عجیب خداداد عزیزی روی آنتن زنده در واکنش به حرف رسول مجیدی مجری برنامه که طبق کامنت مردم گفت خداداد عزیزی و جواد خیابانی اجازه نمیدهند اشکان دژاگه در برنامه حرف بزند! خیابانی به خداداد گفت تو بگو،خداداد گفت من حرف نمیزنم،بعدش مجری گفت خداداد داره همستر بازی میکنه و بهش برخورد و قهر کرد. این موضوع با واکنش بسیاری در فضای مجازی روبه رو شد.

 

حرف های خبرساز دختر قالیباف درباره سفر ترکیه

ویدئویی از گفت‌و‌گو با دختر قالیباف درباره ماجرای سیسمونی گیت در فضای مجازی خبرساز شد.

 از حدود دو سال پیش، موضوع سفر خانواده قالیباف به ترکیه و خرید سیسمونی بارها مورد بحث قرار گرفته و واکنش‌های زیادی در فضای مجازی در پی داشت. حالا دختر محمدباقر قالیباف درباره این ماجرا در تلویزیون گفت: به ترکیه رفتم اما سیسمونی نخریدم، این جرم است که دختر قالیباف هستم؟ لحن گفتاری وی در این برنامه بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

 

مناظره‌ای که به دعوا کشید

عصبانبت مشاوران فرهنگی پزشکیان در برنامه میزگرد فرهنگی در نهایت با جنجالی عجیب پایان یافت. 

شهاب اسفندیاری یکی از کارشناسان این برنامه ادعایی شخصی را علیه محمد فاضلی مطرح کرد و زمانی که فاضلی در قامت پاسخ به این ادعا برآمد با تمام شدن زمان صحبت، صدا و سیما اقدام به قطع میکروفن فاضلی و اسفندیاری کرد، همین مساله ناراحتی فاضلی را به دنبال داشت و او با پرت کردن میکروفن و گفتن این مساله که اسفندیاری به دروغ ادعایی را مطرح کرد اما رسانه ملی میکروفن او را قطع کرد از سالن خارج شد!

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها