سرپرست دبیری هیئت تکواندو هرمزگان:

جهش و رشد تکواندو در سال گذشته ستودنی است



رؤسای هیئت تکواندو شهرستان های هرمزگان با سرپرست دبیری هیئت استان دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش صبح ساحل، دفتر هییت تکواندو استان هرمزگان با حضور جعفر غلام‌زاده سرپرست دبیری هیئت استان، میزبان رؤسای هیئت تکواندو شهرستان های هرمزگان بود.

 

به گزارش صبح ساحل، غلام‌زاده سرپرست دبیری هیئت در ابتدای این جلسه که با حضور رؤسای هیئت های بندرعباس، قشم، میناب، حاجی آباد و بندرلنگه برگزار شد، ضمن ابلاغ راهبردهای هیئت استان در سال جدید و چشم انداز متصوّر در پایان سال ۱۴۰۳، جهش تکواندو در یک سال اخیر با حضور کیکاووس ندایی در رأس هیئت را ارزشمند و ستودنی برشمرده و بر حمایت هیئت تکواندو استان هرمزگان از برنامه های پیشنهادی هیئت های شهرستانی با تکیه بر برنامه جامع هیئت استان تأکید کرد.

سپس هر یک از رؤسای هیئت های شهرستانی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد سال گذشته و همچنین ارائه پیشنهادات در قالب برنامه سال ۱۴۰۳ شهرستان های تابعه پرداختند.

در پایان مقرّر شد برنامه پیشنهادی هیئت های شهرستانی ظرف ۷۲ ساعت پس از این جلسه به هیئت استان ارسال و نسبت به همگرایی بیشتر و یکسان سازی فعالیت ها منطبق بر برنامه جامع هیئت استان با نظارت سرپرست دبیری اقدام شود. قنبری رئیس هیئت تکواندو بندرلنگه شد افشین قنبری به عنوان رئیس هیئت تکواندو شهرستان بندرلنگه منصوب شد.

با حکم کیکاووس ندایی رئیس هیئت تکواندو استان هرمزگان، افشین قنبری به سمت رئیس هیأت تکواندو شهرستان بندرلنگه منصوب شد. قنبری از تکواندوکاران با سابقه و خوشنام بوده که فعالیت های مؤثری را در توسعه تکواندو حوزه غرب استان در کارنامه خود دارد.

مراسم اهدای حکم رئیس هیئت تکواندو بندرلنگه با حضور جعفر غلام‌زاده سرپرست دبیری هیئت تکواندو استان هرمزگان در محل دفتر هییت استان برگزار شد که طی آن حکم قنبری به ایشان اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها