وزیر کشور:

همه مردم خود را برای یک مشارکت گسترده آماده کنند



وزیر کشور گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد وحیدی»، وزیر کشور در ستاد انتخابات کشور گفت: فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را با شروع ثبت‌نام داوطلبان آغاز می‌کنیم.

وی افزود: این انتخابات نیز همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد و همه خود را برای آن آماده کنند.

وزیر کشور یادآور شد: فرایند انتخابات به مدت ۵ روز برای ثبت‌نام، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان تداوم خواهد داشت و در ۸ تیرماه رأی‌گیری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی است، باوجود وقوع ضایعه بزرگ شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، با هدایت‌های رهبری انقلاب و پیش‌بینی‌های قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وحیدی تأکید کرد: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل آن تمامی ضوابط برای یک انتخابات خوب و مبتنی بر اخلاق اسلامی رعایت شود و همگان نیز خود را برای مشارکت گسترده در ۸ تیر آماده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها