۶ نقطه در شهر بندرعباس برای عرضه ماهی تازه جانمایی شد



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه تنظیم بازار هرمزگان از افزایش ساعات کار میدان میوه و تره بار خبر داد و گفت: درباره عرضه ماهی هم مکان‌های جدیدی در ۶ نقطه از شهر جانمایی شد.

       

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان گفت: در بازار میوه و تره بار، مرغ و ماهی اصلاحتی در حوزه عرضه باید انجام شود که در این جلسه تصمیمات مهمی در این زمینه‌ها اخذ می‌شود.

وی عنوان کرد: در حوزه بازار مرغ و عرضه آن، سه شبکه تعاون روستایی، شهرداری و صنفی تعریف شده که هر کدام از این مراکز  با قیمت متفاوت که قیمت‌ها هم براساس تصمیمات جلسه اعلام شد در استان عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: درباره عرضه ماهی هم مکان‌های جدیدی در 6 نقطه از شهر جانمایی شده که با همکاری شیلات قیمت‌های مصوب و مشخص اعلام خواهد شد.

قاسمی مهم‌ترین تصمیم این جلسه افزایش ساعت کاری میدان میوه و تره بار برشمرد و عنوان کرد: ساعت کار میدان میوه تره‌بار در شیفت بعد از ظهر برای خرده‌فروشی و نحوه تردد خانوارها به میدان مرکزی بندرعباس برای خرید میوه انجام‌پذیر است.

رئیس سازمان صمت هرمزگان تصریح کرد: متخلفانی در شبکه‌های توزیعی که با قیمت‌های بالاتر یا سوء‌استفاده‌های احتمالی وجود دارند که توسط بازرسان ما در قالب گشت‌ها و نظارت‌هایی که انجام می‌دهند با آنها برخورد قانونی انجام می شود.

وی در پایان تاکید کرد و گفت: شهروندان که تخلفی اعم از گران‌فروشی دیدند سریعا با سامانه 124 تماس حاصل کنند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هرمزگان هم در این نشست افزود: بازار میوه در رصد کامل بازرسان است و عرضه‌کنندگان باید اتیکت درج قیمت روی تمام محصولات خود داشته باشند، در غیر این صورت تخلف محسوب و توسط بازرسان ما با متخلفان برخورد می‌شود.

منتظر تایید: 3
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها