ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۵ تیر تمدید شد



مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: زمان ثبت نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش صبح ساحل، «مرتضی ضامنی»، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: بر اساس ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند. وی افزود: بنا بر درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که نسبت به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده اند، زمان ثبت درخواست برای سرویس مدارس تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور بیان داشت: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند. وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیا دانش آموزان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ثبت شده است.

ضامنی خاطر نشان کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت نام در این سامانه و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است. وی با بیان اینکه ثبت شرکت‌ها و پیمانکاران متقاضی حمل و نقل دانش آموزی در سامانه فعال شده است گفت: از ۲۵ خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تائید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می شود.

مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد. همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه،امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها