شرایط فروش دنا پلاس شش سرعته اعلام شد



شرایط فروش دنا پلاس شش سرعته ویژه متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 است. 

دیجیاتو نوشت: ایران‌خودرو با ارسال یک بخشنامه فروش، متقاضیان خرید دنا پلاس شش سرعته را فراخواند. شرایط فروش دنا پلاس شش سرعته ویژه متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 است. ایران‌خودرو با ارسال پیامک به متقاضیان، آن‌ها را از اجرای این بخشنامه فروش مطلع کرده است.

شرایط فروش دنا پلاس شش سرعته از نوع پیش‌فروش با قیمت غیرقطعی است که در جریان آن، خودروها در پاییز 1403 به متقاضیان تحویل داده می‌شوند. پیش‌پرداخت براساس قیمت فعلی محصولات در نظر گرفته شده است. بدیهی است که قیمت خودرو در زمان تحویل به مشتری مشخص خواهد شد و تسویه حساب نیز براساس قیمت جدید صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش دنا پلاس شش سرعته، خرداد 1403:

خودرو رنگ پیش فروش (فراخوان)  
دنا پلاس دستی شش سرعته EF7P سفید، مشکی، نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، نقره‌ای متالیک تحویل آبان 1403 تحویل آذر 1403
پیش پرداخت: 2,791,725,000 پیش پرداخت: 2,512,552,000

همان‌گونه که از نام دنا پلاس شش سرعته مشخص است، گیربکس شش سرعته دنده‌ای را در این خودرو شاهد هستیم. این گیربکس برای نخستین بار در رانا پلاس پانوراما ظاهر شد و پس از آن در سایر محصولات ایران‌خودرو نظیر تارا، پژو 207 و دنا نیز مورد استفاده قرار گرفت. البته دنا پلاس شش سرعته علاوه بر گیربکس جدید،‌ به فرمان برقی نیز مجهز شده است که عملکرد بهتری نسبت به فرمان هیدرولیک دارد. ازجمله دیگر امکانات دنا پلاس شش سرعته نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد تایرها، کنترل پایداری، کنترل کشش، سیستم کمک حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، نشانگر تعویض دنده و استاندارد ایمنی عابر پیاده.

درحال‌حاضر قیمت دنا پلاس شش سرعته با موتور تنفس طبیعی در بازار آزاد حدود 830 میلیون تومان است. نسخه توربوشارژر این خودرو نیز با گیربکس شش سرعته 932 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بنابراین می‌توان گفت که با پرداخت 100 میلیون تومان وجه بیشتر، خودرویی قوی‌تر و مجهزتر را به‌دست خواهید آورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها