مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:

تجهیز و تعمیر روشنایی دو زمین تختی و نایبند



مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز و تعمیر روشنایی دو زمین چمن نایبند و تختی بندرعباس خبرداد.

 


به گزارش صبح ساحل، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: دولت نگاه ویژه ای به توسعه ورزش در جای جای کشور دارد و در این خصوص اعتبار یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومانی برای تعمیر و تجهیز روشنایی زمین چمن نایبند بندرعباس ، زمین چمن تختی بندرعباس  گذاشته شد که از اعتبارات استانی، وزارت نفت به این دو زمین چمن اختصاص یافت.  
وی همچنین تکمیل برخی از طرح‌های عمرانی ورزشی که جزو مصوبات ملی و استانی در سطح شهرهای مختلف استان است را جز اولویت های این اداره کل عنوان کرد. متولی ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به این که مهم‌ترین بستر رشد و پیشرفت ورزش در سه حوزه همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، توسعه زیرساخت‌ها، اعم از اماکن روباز وسرپوشیده ورزشی، شامل استادیوم‌ها، سالن‌های چندمنظوره واستخرها است بیان داشت :این پروژه‌ ها هم اکنون در دو نقطه بندرعباس در حال اجرا است که امیدوارم به زودی در اختیار ورزشکاران و مردم شهر بندرعباس قرارگیرد تا از آن بهره لازم را ببرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها