آگهی مزایده اموال غیر منقول (اسناد ذمه) بابت مهریه



به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۹۹۰۰۱۱۳ ، مرحوم آقای امین مقیمی پور ، باستناد سند نکاحیه 1814 مورخ 03/04/1399 تنظیمی دفتر ازدواج شماره 47 کیش، بابت مهریه خانم فاطمه شعبانی بانضمام حقوق دولتی بدهکار است که حسب تقاضای بستانکار عليه وراث نامبرده اجرائیه صادر و با توجه به عدم ایفای تعهد در مهلت مقرر قانونی ملک مشروحه ذیل بازداشت و در قبال طلب بستانکار به شرح ذیل الذكر مزایده می گردد : 
ششدانگ یکدستگاه آپارتمان مسکونی واقع در کیش شهرک نوبنیاد فاز دو خیابان بیستون ۱۰ قطعه ۶۵۷ شماره هفتم طبقه سوم سمت جنوبی بمساحت هشتاد و دو متر و پنجاه و دو صدم متر مربع بانضمام هشت متر و سی و پنج صدم متر مربع بالكن غیر مسقف و یکباب پارکینگ بشماره ششم در طبقه همکف سمت شمالی بمساحت دوازده متر و پنجاه صدم متر مربع و یکباب انباری بشماره دوم در طبقه همکف بمساحت سه متر و دوازده صدم متر مربع مجزی شده از قطعه ۶۵۷ شهرک نوبنیاد مورد مزایده دارای دفترچه صادره سازمان منطقه آزاد به شماره دفتر جلد ۸۱ صفحه 243 به شماره مسلسل 41002 بنام امين مقیمی پور فرزند ایرج می باشد . حدود آن عبارتست از: 
شمالا در سه قسمت اول بطول شش مترو هشتاد سانتیمتر دوم که غربی است بطول ده سانتیمتر هر دو قسمت دیوار مشترک است با واحد هشتم و سوم بطول پنج متر سه سانتیمتر درب و دیوار است به راهرو و راه پله مشاعی. شرقا بطول شش متر وسی و هفت سانتیمتر دیواریست به فضای حیاط مشاعی جنوبا در سه قسمت اول بطول شش متر و ده سانتیمتر درب و دیوار، دوم که دیوار هر دو قسمت به تراس رو باز و سوم بطول پنج متر و هفتاد و سه سانتیمتر دیوار و پنجره است به فضای حیاط مشاعی و غربا بطول هفت متر و شصت و چهار سانتیمتر دیوار و پنجره است به فضای حیاط مشاعی کف با سقف واحدهای چهارم و پنجم و سقف با پشت بام مشاعی اشتراکی است. حسب تقاضای بستانکار مبنی بر ارزیابی مجدد و مزایده و جهت تعیین مجدد قیمت ملک بازداشت شده به هیات کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع و طبق نظریه هیات کارشناسان مورخ 30/٢/1403 ملك مذکور به مبلغ شصت و نه میلیارد و پانصد میلیون ریال (000/000/500/69 ریال) ارزیابی گردید که توصیف اجمالی آن بدین شرح است: اسکلت ساختمان بتنی و چهار جهت نمای ساختمان و دیوارهای فضای راه پله از سنگ می‌باشد ساختمان فوق دارای یک دستگاه آسانسور 4 نفره بوده واحد مذکور دارای دو سرویس بهداشتی و هال و پذیرایی و آشپزخانه اوپن و دو خواب، دیوارها رنگ و کاغذ دیواری کف سرامیک و کابینت MDF، پنجره آلومینیوم و شیشه ها دو جداره, سیستم خنک کننده سه دستگاه اسپلیت و دربهای معمولی و چهار چوبها فلزی می‌باشد. آپارتمان موصوف دارای انشعاب آب و برق اختصاصی می باشد.
 ملک مذکور در اختیار نماینده متوفی می‌باشد.
آپارتمان فوق از ساعت ۹ الی 12 روز دوشنبه مورخ 04/04/1403 در اداره ثبت اسناد و املاک کیش واقع در برج صدف طبقه سوم واحد 303 از طریق مزایده به فروش می‌رسد. مزایده از مبلغ 000/000/500/69(شصت و نه میلیارد و پانصد میلیون ریال پایه کارشناسی) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی نقدا فروخته می شود. شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب شماره ir400100004062013207685298 و شناسه واریز  955108562121712254040030014001 بنام تمرکز سپرده می‌باشد برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر، مانده فروش را به حساب سپرده نسبت واریز نکند، مبلغ مذکور قابل استرداد نموده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می‌گردد.  لازم به ذکر پرداخت بدهی های مربوط به آب برق اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده با نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه‌های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول می گردد . انتقال ملک به برنده مزایده به دلیل نداشتن سند مالکیت رسمی ، در اداره نقل و انتقالات واحد حقوقی سازمان منطقه آزاد کیش بعمل خواهد آمد. فلذا اداره ثبت اسناد و املاک کیش، تکلیفی از جهت مشکلاتی( به طور کلی و از هر نظر ) که ممکن است در آینده پیش آید و نیز صدور سند مالکیت رسمی (تک برگ) ندارد. ضمنا چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد. بستانکار اظهار بی اطلاعی از بیمه ملک مورد مزایده نموده است. ثبت این آگهی در سایت آگهی های سازمان ثبت به منزله انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار محلی است.تاريخ مزایده: 04/04/1403
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها