سارقان سابقه‌دار در کیش دستگیر شدند



رییس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: اعضای باند سارقان سابقه دار با بیش از ۴۰ فقره سرقت در کیش دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ سید مسعود میر حسینی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت از اماکن عمومی و بخش‌های خصوصی در جزیره کیش موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات اولیه، مشخص شد که سارقان اقلامی چون کابل برق، پمپ آب، کپسول گاز و لوازم کولر گازی را که بدون رعایت اصول ایمنی در مشاعات واحدهای مسکونی، اماکن عمومی و بخش های خصوصی قرار گرفته است سرقت می‌کردند.

سرهنگ میرحسینی تصریح کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی در یک عملیات غافلگیرانه هر هشت نفر عضو این باند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف اعضای سابقه دار این باند به بیش از ۴۰ فقره سرقت، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

رییس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش نوع مبلمان شهری جزیره، بی توجهی به توصیه‌ها و هشدارهای مکرر پلیس و استفاده نکردن از وسایل ایمنی مناسب در پیشگیری از سرقت را مهم ترین زمینه بسترساز وقوع این گونه جرایم دانست.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، خاطرنشان کرد: کیشوندان ضمن رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها