شهرداری بندرعباس خبر داد:

اجرای ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در عید قربان و عید غدیر/ افتتاح بازار دام بندرعباس تا دهه فجر امسال



«مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس در نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های شهرداری بندرعباس از عید قربان تا عید غدیر را ارائه کرد و از افتتاح بازار دام بندرعباس تا دهه فجر امسال خبرداد؛ این برنامه‌ها شامل اجرا و افتتاح ۹ پروژه با بودجه‌ی تقریبی‌ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان شد.

                   

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این نشست گفت :« برنامه‌هایی در قالب طرح عید غدیر تا عید قربان در سطح شهر بندرعباس اجرایی شد. این برنامه‌ها شامل ۹ پروژه در قالب کلنگ زنی و افتتاح در شهر بندرعباس بود. بودجه‌ی تقریبی این پروژه‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است.
مهدی نوبانی در حاشیه آیین اجرایی بازار دام بندرعباس گفت: "امروز یکی از پروژه های مهم کلنگ زنی بازار دام را داریم، بدلایلی چون وضعیت و جانمایی نامناسب و بد بازار دام در شهر بندرعباس، تلاشی صورت گرفت تا این مکان را جابه جا کنیم .در حال حاضر یک طرح مناسب با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، آماده شده که امروز کلنگ‌زنی آن انجام می‌شود و این کشتارگاه جدید تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار بندرعباس افزود:« امروز یکی از پروژه های مهم کلنگ زنی بازار دام را داشتیم وضعیت و جانمایی بازار دام در شهر بندرعباس از شرایط مناسبی برخوردار نبود با تلاشی که همکاران ما در این حوزه داشتند، سعی کردیم این مکان را جابه جا کنیم در حال حاضر یک طرح زیبا با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، آماده شده است که امروز کلنگ‌زنی می‌شود و تا انتهای سال به بهره‌برداری می‌رسد».مهدی نوبانی در ادامه نشست از چندین پروژه‌ در دست کار شهرداری بندرعباس خبر داد و گفت:« درحال حاضر احداث خط ۱۸کیلومتری پیست دوچرخه سواری در نوار ساحلی بندرعباس را داریم که بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه‌‌ی تمام شده‌ این پروژه است و به زودی به افتتاح می‌رسد، افتتاح پروژه خیابان آزادگان را بعد از ۱۴ سال داشتیم، افتتاح خیابان جدیدی در بافت قدیم شهر بندرعباس و همچنین زیباسازی بافت‌های فرسوده را در سه نقطه‌ی محله‌ی سرو، کمربندی و ناخدا، کلنگ زنی زمین ورزشی شهرک پیامبر اعظم، افتتاح زیرگذر تقاطع پیامبر اعظم شهید ظاهری، افتتاح پل پیامبر اعظم با نام شهید سالاری را داشتیم که سعی شده گره ترافیکی شهر بندرعباس را رفع کنیم؛ هزینه تکمیل این ‌روزه‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.
از تمام عکاسان حرفه‌ای و شهروندان عزیز دعوت می‌کنم که انشالله در جشنواره عکسی که درخصوص زیبایی‌های شهر بندرعباس پارک‌ها است شرکت کنند و عکس‌هایشان را به آدرسی ارسال نمایید. تصاویر برگزیده هفته آینده در افتتاح آبشار موزیکال کافه فیلم که در کنار پارک ساوانا و پارک شهید دباغیان به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

                                 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها