رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

رقابت‌های باشگاهی یوگا در ایران برگزار می شود



مراسم روز جهانی یوگا امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد با حضور سفیر هند، رئیس انجمن ورزش یوگا ایران و ورزشکاران این رشته در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

                                                                                                                

به گزارش صبح ساحل، مراسم بزرگداشت روز جهانی یوگا امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد با حضور علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، سفیر هند آقای سرشت و نادر شکری رییس انجمن ورزش یوگا ایران هند، مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن یوگا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

علی خلیلی در این مراسم گفت: امروز ۳۰ خرداد مصادف با روز جهانی یوگا نام گذاری شده و به همین مناسبت در جهت توسعه این رشته به عنوان یک ورزش تمرکز ذهنی، نشاط جامعه و سلامت جسم و روان سعی کردیم برنامه های متعددی در این رشته داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران زن و مرد از این رشته افزود: این رشته به ویژه در بین زنان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، بنابراین برای نظم دهی و سازماندهی این رشته سعی کردیم با تبدیل آن به یک ورزش، رقابت‌های لیگ یوگا را در سراسر کشور برگزار کنیم‌.

خلیلی همچنین از برگزاری رقابت‌های باشگاهی یوگا در سال جاری خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در ترویج ورزش همگانی این رشته گام موثری برداریم و در ارتقای سلامت جسم و افزایش فعالیت بدنی جامعه تاثیرگذار باشیم امسال بنا داریم که رقابت‌های باشگاهی یوگا را برگزار کنیم.

وی در خصوص بین المللی شدن این رشته نیز گفت: با توجه به این که یوگا در بین اقشار جامعه از استقبال خوبی برخوردار است فدراسیون جهانی بوگا به دنبال آن است که رقابت‌های برون مرزی و بین المللی این رشته را که با اهداف ما همراه باشد برگزار کند.

خلیلی خاطرنشان کرد: این رشته نیاز به تجهیزات و امکانات خاصی ندارد و در هر شرایط سنی می‌توان به آن پرداخت و سبب سلامت جسم و روان می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها