مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی:

تحویل کارت هوشمند سوخت به متقاضیان کمتر از ۱۰ روز است



مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با همکاری نیروی انتظامی دوره تحویل کارت هوشمند سوخت به متقاضیان کمتر از ۱۰ روز است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «محمد صادقی»، مدیر سامانه هوشمند کارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:برای صدور کارت سوخت در مرحله نخست برای خودرو‌های نو شماره زیر ساخت‌های آن آماده شده است و با ارتباطات دستگاهی انجام شده هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

وی بیان کرد:این کار برای اولین بار و به صورت برخط میان دستگاه‌ها در حال انجام است در ابتدا، چون تعداد خودرو‌های نو شماره کمتر بود انجام پذیرفت و در آینده برای مابقی خودرو‌ها انجام می‌شود. 

صادقی تصریح کرد: در گذشته هزینه رفت و آمد برای دریافت کارت سوخت بالا بود و ثبت نام آنلاین کارت سوخت هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و کمتر از مدت ۱۰ روز کارت سوخت به دست متقاضیان خواهد رسید. 

 مدیر سامانه هوشمند کارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص صدور کارت سوخت المثنی افزود: اگر سایر دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات لازم را تسریع ببخشند کارت سوخت المثنی زیر یکماه بدست افراد می‌رسد به طوری که بستر‌های ما آماده است فقط دستگاه‌های مرتبط باید سریع تر اقدام کنند.

وی بیان کرد: تا زمانی که اطلاعات مورد نیاز از جمله پلاک و کلید شناسایی خودرو (VIN) از سوی شرکت پژوهش و توسعه ناجی در اختیار وزارت نفت قرار نگیرد، امکان شناسایی و ابطال کارت سوخت پیشین، استعلام بیمه شخص ثالث و ثبت‌نام اینترنتی کارت سوخت المثنی محقق نخواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها