مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان

آموزش باید در همه هیئت‌های ورزشی جدی گرفته شود



کونگ‌ فو استان یکی از هیئت‌های موفق ورزشی در استان هرمزگان می باشد.


به گزارش صبح ساحل، نشست  مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و معاونین اداره کل ورزش با رئیس هیئت کونگ فو استان ، نائب رئیس و ورزشکاران رشته کونگ فو در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.


مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان با بیان وجود استعدادهای استان در رشته هنرهای رزمی گفت: رشته کونگ فو در این استان رشد قابل قبولی دارد و این هیئت  توانسته است با مدیریت خوب رئیس وهمراهی اعضایشان جز هیئت های  موفق استان شناخته شود.


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان  با تاکید بر جدی شدن موضوع آموزش در همه هیئت های ورزشی افزود: آموزش در کنار توجه به استعدادیابی و پرورش این استعدادها در آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید مورد توجه جدی این هیئت در استان  قرار بگیرد.


وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش قوی برای ایران قوی گفت: باید با توسعه این رشته ورزشی در جامعه ضمن ایجاد یک شور و نشاط اجتماعی، زمینه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری را نیز بخوبی فراهم ساخت.


در ادامه این جلسه فاضل نعمانی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان عملکرد این هیئت را تشریح و در پایان مراسم‌ به قهرمانان این رشته ورزشی حکم قهرمانی اعطاء شد.

  آموزش باید در همه هیئت‌های ورزشی جدی گرفته شود

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها