ثبت‌نام بیش از ۸ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳



مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش از ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۸ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا کریمیان»، مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۳ تیر ماه ادامه خواهد یافت و تاکنون بیش از ۸ هزار نفر برای پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام نمایند.

وی در مورد متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز، گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد پیش از ثبت‌نام، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و اطلاعیه‌های منتشر شده را به دقت مطالعه کنند.

گفتنی است، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها