برنامه Final Cut Camera اکنون در اپ استور قرار گرفت



برنامه Final Cut Camera یک اپلیکیشن کاملاً جدید ضبط ویدیو اپل برای تولید کنندگان محتوا و افرادی است که از آیفون خود به صورت حرفه‌ای برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، بر اساس گزارشی از خبرگزاری 9to5Mac، برنامه Final Cut Camera به همراه بروزرسانی‌هایی برای نسخه‌های Final Cut Pro مک و آیپد امروز در اپ استور منتشر شد.

Final Cut Camera برای آیفون

برنامه Final Cut Camera یک اپلیکیشن کاملاً جدید ضبط ویدئوی شرکت اپل برای تولیدکنندگان محتوا و افرادی است که از آیفون خود به صورت حرفه‌ای برای فیلمبرداری استفاده می‌کنند. این برنامه به سازندگان محتوای ویدئویی اجازه می‌دهد به‌صورت بی‌سیم به محیط کاربری برنامه دوربین دسترسی داشته باشند و زاویه‌های ویدئوی در حال ضبط را با کنترلگرهای حرفه‌ای قدرتمند هدایت کنند. اگرچه این برنامه اولین بار به عنوان یک ابزار همراه برای کنترل دوربین آیفون از آیپدها ارائه شده بود اما اکنون در آیفون‌ها به عنوان یک برنامه مستقل نیز ارائه می‌شود.

با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند مواردی مانند تعادل رنگ سفید (white balance) و فوکوس دستی، نظارت بر میزان نوردهی و اندازه‌گیری صدا را تنظیم کنند. همچنین کنترلگرهایی برای ISO و سرعت شاتر نیز فراهم می‌کند و نیز جابه‌جایی بین رزولوشن‌ها و فرمت‌های ویدئویی را آسان‌تر می‌کند. رابط کاربری بسیار ساده است و همچنین میزان باتری آیفون و فضای ذخیره سازی باقیمانده را به صورت جداگانه نشان می‌دهد.

حتی گزینه‌ای برای خاموش کردن تثبیت کننده (استابیلایزر) داخلی آیفون نیز وجود دارد که در هنگام فیلمبرداری با گیمبال‌تان می‌تواند مفید باشد. هنگامی که این برنامه با آیپد جفت می‌شود، می‌تواند دوربین آیفون را Mirror کند تا کاربران بتوانند تمام این تنظیمات را در حالی که گوشی روی سه پایه قرار دارد، مستقیماً از روی صفحه نمایش بزرگ‌تر آیپد کنترل کنند.

Final Cut Camera با کنترلگرهای حرفه‌ای بصری خود شما را همچون کارگردانی به دور از آیفون بر روی صندلی در حال نظاره صحنه قرار می‌دهد. با اتصال حداکثر چهار دستگاه که Final Cut Camera را بر روی خود دارند برای پیش‌نمایش، ضبط و همگام‌سازی زوایای ویدیوی در Final Cut Pro آیپد، یک جلسه Live Multicam را به‌طور یکپارچه شروع کنید.

با تنظیمات قدرتمند از جمله سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید و فوکوس دستی ضبط ویدئو را آغاز کنید. وضوح، نرخ فریم، فضای رنگی و … را به راحتی سفارشی کنید. به سرعت ویدئوی خود را با نشانگرهای اوج فوکوس و نوردهی بیش از حد کنترل کنید. با Final Cut Camera بهترین ضبط را برای ویدئوهای حرفه‌ای خود انتخاب کنید.

با Final Cut Camera، می‌توانید به راحتی ویدئوها را به پروژه‌های Final Cut در آیپد منتقل کنید یا فیلم را مستقیماً در حافظه خارجی متصل به آیفون ذخیره کنید. این برنامه به صورت رایگان در اپ استور در قرار گرفته است و در آیفونی که iOS 17.4 یا بالاتر بر روی آن نصب باشد، اجرا می‌شود (هر چند برخی از ویژگی‌های آن تنها در جدیدترین آیفون‌ها پشتیبانی می‌شوند).

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها