دادستان بندرعباس:

۱۰ هزار نیروی نظامی و اطلاعاتی، امنیت انتخابات را رصد می‌کنند


نویسنده: صبح ساحل

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح آغاز و شعب اخذ رای در استان هرمزگان از همین ساعت فعالیت خود را آغاز کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح آغاز و شعب اخذ رای در استان هرمزگان آغاز شده و حضور پرتعداد مردم بندرعباس در ساعت اولیه اخذ رای از نکات درخور توجه بود. عارف اکبری، دادستان بندرعباس با حضور در ساعات اولیه انتخابات، رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: به عنوان یک شهروند حضور و مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است. عارف اکبری درباره امنیت انتخابات افزود: بیش از ۱۰ هزار نیروی انتظامی، نظامی و اطلاعاتی، امنیت انتخابات را رصد می‌کنند. با هوشیاری مردم هیچ خللی در بحث امنیت انتخابات ایجاد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه چهار گروه با چهارنگاه مختلف سلامت انتخابات را رصد می‌کنند، اضافه کرد: به کسانی که بخواهند در فضای مجازی یا فضای حقیقی شائبه ایجاد کنند و روان مردم را در بحث سلامت انتخابات تخدیش کنند هشدار می‌دهم که برخورد جدی خواهد شد.
دادستان بندرعباس درباره اهمیت مشارکت گفت: هزینه و تبلیغات سنگین دشمن برای عدم حضور شما، اهمیت حضورتان را نشان می‌دهد. از همشهریان عزیز تقآضا می‌شود با حضورتان باعث عزت ایران شوید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها