زمان آغاز تمرینات پرسپولیس مشخص شد



زمان شروع تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دور جدید رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی موفق شد قهرمان لیگ بیست و سوم شود که تنها یک هفته بعد از آن، روزهای پر تب و تاب و پرحاشیه سرخ‌پوشان آغاز شد.

اوسمار ویرا در شرایطی که انتظار می‌رفت با توجه به قهرمان کردن پرسپولیس قرارداد خود را تمدید کند به بهانه مریضی همسرش به ایران برنگشت و سرمربی بوریرام تایلند شد. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز که سه مهره کلیدی قرمزها در قهرمانی لیگ برتر بودند با پیشنهادات اغوا کننده از سوی یکی از تیم‌های لیگ برتری روبرو شدند و در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

سرخ‌پوشان که بعد از کش و قوس‌های فراوان خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی را به عنوان جانشین اوسمار معرفی کردند هنوز نتوانسته‌اند مجوزهای لازم برای حضور وی در ایران را دریافت کنند و این درحالی‌ست که گفته می‌شد تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست و چهارم قرار است از روز سیزدهم تیرماه برگزار شود که با توجه به شرایط کنونی این تیم و به تاخیر افتادن برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، آغاز تمرینات پرسپولیس نیز به زمان دیگری موکول شده است.

 چنانچه مشکلی رخ ندهد سرخ‌پوشان از روز بیستم تیرماه تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز خواهند کرد و بعد از آن برای برگزاری اردو چند روز راهی کشور هلند خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها