رئیس کل دادگستری هرمزگان:

مرددها بدانند دشمن به دنبال فضاسازی است


نویسنده: صبح ساحل

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید و شهدای پرواز اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت:«یاد و خاطره همه شهدا، بویژه شهدای استان، شهدای قوه قضاییه و شهید آیت‌الله بهشتی را گرامی می‌داریم».

 


به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی» افزود:«امروز روز شوق و شادی ملت ایران است؛ این پیامی است که رهبر معظم انقلاب در روز انتخابات فرمایش کردند. وی با اشاره به حضور متفاوت و پررنگ مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:«تفاوت حضور مردم با دوره‌های قبلی تفاوت محسوسی است. ان‌شالله تا پایان ساعت رای‌گیری این حضور باعث عزت ایران شود».
رئیس کل دادگستری هرمزگان درخصوص تبیین پیام رهبری در روز انتخابات اظهار کرد:«وقتی به یک ملت اجازه می‌دهید که انتخاب کنند آن‌ها دارای حق انتخاب می‌شوند که دارایی باارزشی محسوب می‌شود. حق انتخاب هم به عنوان یک دارایی به مالک آن این توانمندی را می‌دهد که عزت و کرامت را اعمال کند».
قهرمانی با بیان اینکه عزتمندی و داشتن حق باعث می‌شود روز انتخابات را روز جشن و سرور بدانیم، اضافه کرد:«گاهی این حق به راحتی به دست نمی‌آید. همین الان هم ملت‌هایی هستند که این حق را بدست نیاوردند ومحروم‌اند؛ ملت ایران ۴۵ سال است که با دادن هزینه‌های سنگین این حق را بدست آورده است».
وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ همواره بحث تحریف وجود داشته است، گفت:«با وجود رسانه‌ها و فضای مجازی این موضوع بیشتر هم شده است».
رئیس کل دادگستری هرمزگان خطاب به کسانی که مردد هستند و تصمیم قطعی نگرفتند، گفت:«دشمن به دنبال فضاسازی است که حضور مردم را کم رنگ کند و به نظام ضربه بزند و از حضور کم‌رنگ مردم سوءاستفاده کند. مرددها بدانند که انتخاب را گذاشتند که به سلیقه افراد باشد در این دوره هم تنوع کاندیدا و نامزدها به هر سلیقه‌ای که می‌خواهند رای دهند».
قهرمانی در پایان گفت:«درخواست من از همه مردم ایران این است که به وارونه‌سازی‌ها توجه نکنند و از دارایی خود استفاده کنندو جهت و مسیر آینده کشور را ترسیم و باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی شوند».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها