شرایط فروش KMC T9‌ اعلام شد



کرمان‌موتور برای تیر 1403، شرایط فروش KMC T9، پیکاپ جدید خودش را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از نوع نقدی است.

دیجیاتو نوشت: کرمان‌موتور برای تیر 1403، شرایط فروش KMC T9، پیکاپ جدید خودش را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از نوع نقدی است که طی آن پیکاپ کی‌ام‌سی T9 پس از دریافت کامل وجه خودرو، طی مدت 90 روز کاری به متقاضی تحویل داده می‌شود. قیمت KMC T9 همچنان از دو میلیارد تومان کمتر تعیین شده است. از این رو پیکاپ کرمان‌موتور می‌تواند رقبای اتوماتیک و گران‌تر خود نظیر فوتون تونلند اتوماتیک ایران‌خودرو را به چالش بکشد.

شرایط فروش KMC T9، تیر 1403:

خودرو قیمت رنگ‌های موجود جریمه تاخیر موعد تحویل
KMC T9 1,979,400,000 سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری،‌ خاکستری 3% ماهیانه 90 روزه

KMC T9 جدیدترین محصول کرمان‌موتور در بخش خودروهای تجاری سبک به حساب می‌آید. این خودرو یک رده بالاتر از KMC T8 قرار می‌گیرد و از نظر آپشن‌ها، مشخصات فنی و طراحی ظاهری نسبت به مدل قبلی برتری دارد. بزرگترین نقطه قوت KMC T9، عرضه آن با گیربکس اتوماتیک است. این خودرو در کنار موتور دولیتری توربوشارژر، از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. عرضه KMC T9 با قیمت پایین‌تر نسبت به رقبایی همچون فوتون تونلند اتوماتیک یا مکث کلوت اتوماتیک، باعث شده است تا پیکاپ کرمان موتور رقابت را با قدرت آغاز کند. حداکثر راندمان پیشرانه KMC T9، معادل 221 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور است. وزن خالص این پیکاپ نیز 1970 کیلوگرم اعلام شده که رقم قابل قبولی برای یک پیکاپ متوسط است.

تجهیزات KMC T9 شامل این موارد هستند: هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، آینه‌های برقی تاشو به همراه گرمکن، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها