بیرانوند شرط پرسپولیس را نپذیرفت/ درویش هیچ علاقه‌ای به بازگشت بیرانوند ندارد



دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس حاضر به عذرخواهی رسمی برای بازگشت به این تیم طبق خواسته مدیرعامل نشده است.

   

به گزارش صبح ساحل، علیرضا بیرانوند با فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم شد تا همچون گذشته بحران جدیدی را برای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی ایجاد کند.

تفاوت آشکار فسخ دوباره بیرانوند با پرسپولیس در پایان فصلی که این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده بود نسبت به سری قبلی نوع واکنش هواداران و مدیران باشگاه بود.

این دروازه‌بان ملی پوش نه تنها حمایت طرفداران پرسپولیس را دریافت نکرد بلکه مغضوب آنها و مسؤولان باشگاه شد تا هیأت مدیره خواهان پیگیری حقوقی باشگاه در خصوص فسخ یکطرفه او شود.

با این حال برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با توجه به طرد شدن بیرانوند و توجه به جایگاه او در تیم ملی ایران تلاش زیادی برای متقاعد کردن درویش برای بازگرداندن بیرانوند کردند اما مدیرعامل پرسپولیس شروط مهمی را در این باره مطرح کرد.

درویش که هیچ علاقه‌ای به بازگشت بیرانوند ندارد تنها در صورت عذرخواهی رسمی او و همچنین عدم افزایش مبلغ قراردادش بیش از سقف مجاز تعیین شده اعلام کرده است حاضر به پذیرش دوباره بیرانوند است.

دو خواسته‌ای که دروازه‌بان تیم ملی ایران هیچکدام را قبول نمی‌کند و با سفر به استانبول ترکیه نشان داده همچنان قصد پشت سر گذاشتن تعطیلات دور از حاشیه‌های مطرح شده را دارد. سفر بیرانوند به استانبول بی ارتباط با پیشنهاد جدی او از باشگاه تراکتور تبریز نیست.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز که عنوان کرده بود دیگر قصد تیم‌داری ندارد بار دیگر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای قصد ادامه حیات مدیریت خود در ورزش را دارد. او بار دیگر تصمیم دارد مهره‌های کلیدی لیگ برتر را جذب کند که سه نفر از آنها پرسپولیسی هستند.

زنوزی پس از امضای توافق مالی با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خواهان جذب بیرانوند شد که شروط مالی او نیز مورد موافقت بیرانوند قرار می‌گیرد.

مالک باشگاه تراکتور تبریز که بیشتر زمان خود را برای رسیدگی به امور تجاری و اقتصادی در شهر استانبول ترکیه پشت سر می‌گذارد در سفر کوتاه به تبریز با هواداران این تیم جلسه‌ای را برگزار می‌کند و تمام دلخوری‌های خود بابت توهین‌هایی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته به او شده بود را بیان می‌کند اما باز هم حمایت نماینده هواداران را دریافت می‌کند تا کارش را با بستن قرارداد با ستاره‌های پرسپولیس دوباره از سر بگیرد.

زنوزی به احتمال فراوان شامگاه فردا یکشنبه میهمان ویژه ای در دفتر کار خود خواهد داشت تا شاید بیرانوند همان فردا شب قراردادش را با تراکتور تبریز امضا کند و دیگر بازگشت او به پرسپولیس محال شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها