۷۲ دستگاه کولرگازی به نیازمندان قشم اهدا شد



رییس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: تعداد ۷۲ دستگاه کولر گازی در قالب پویش "چله‌ خدمت" به نیابت از رییس جمهور شهید و همزمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با هم‌افزایی و مشارکت این نهاد با تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده‌های نیازمندان بدون داشتن لوازم سرمایشی اهدا شد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا تارک»، رییس کمیته امداد شهرستان قشم روز شنبه گفت: این کولرهای گازی ۱۸ هزار مدل پنجره ای به صورت مشارکتی با قیمت هر دستگاه ۲۴۰ میلیون ریال خریداری و به مددجویان این نهاد در بخش های مرکزی، شهاب و حرا شهرستان قشم اهدا شد.

وی ادامه داد: این تعداد کولر با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال با هدف رفع محرومیت و ارتقای سطح زندگی نیازمندان این جزیره بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند، توزیع شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان قشم با قدردانی از همراهی همیشگی سپاه پاسداران با این نهاد اظهار کرد: مجموعه خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره پیشگام در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان جامعه و یاور و همراه کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان به‌ ویژه خانواده ایتام و محسنین و زنان سرپرست خانوار بوده است.

تارک همچنین از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، خیرین نمونه و یاری گر این نهاد در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس که در جهت حمایت و کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه همواره همکاری و همیاری دارند تقدیر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها