واترپلوی جوانان ایران به جام جهانی اعزام نمی شود



علی‌رغم درخشش تیم ملی واترپلوی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا (فیلیپین) و کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی واترپلو (آرژانتین)، قرار نیست این تیم به مسابقات جهانی اعزام شود.

                                                                              

به گزارش صبح ساحل، اسفندماه سال گذشته بود که تیم ملی واترپلوی ایران در گروه B مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا در فیلیپین با تیم‌های قزاقستان، سریلانکا، مالزی و سنگاپور هم‌گروه بود و توانست با شکست حریفانش بالاتر از قزاقستان به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم چین به عنوان تیم دوم گروه A برود و این تیم را نیز از پیش رو بردارد و راهی فینال شود اما علی رغم یک نمایش فوق‌العاده مقابل ژاپن، قدرت اول آسیا با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.

                      

پس از آن اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بود که قرعه‌کشی مسابقات واترپلوی قهرمانی جوانان جهان به میزبانی کشور آرژانتین برگزار شد؛ در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم زیر ۱۸ سال ایران در گروه (C) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد؛ گروهی که به نظر می‌رسد تیم‌ملی واترپلوی جوانان ایران شانس بالایی برای صعود داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها