باند هفت نفره سارقان مسلح تلفن همراه در هرمزگان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری و متلاشی شدن باند هفت نفره سارقان مسلح تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در معابر خلوت و تاریک و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: پس از بررسی‌های فنی و پایش محل‌های وقوع سرقت مشخص شد راکب و ترک نشینان یک دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود و با در دست داشتن اسلحه (کلت) اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های همزمان هدفمند پنهان و آشکار، کارآگاهان پلیس آگاهی تعداد پنج نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: با اقدامات تکمیلی صورت گرفته و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مشخص شد سه نفر از اعضا این باند جهت فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان رفته‌اند و با یک دستگاه خودرو متعلق به دوستان خود قصد مراجعت به بندرعباس را دارند که کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم تعداد چهار نفر از متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو سمند به مقصد بندرعباس در حرکت بودند، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

جاویدان ادامه داد: در بازرسی بدنی از یکی از متهمان، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب مربوطه و پنج تیر فشنگ جنگی کشف شد و با همکاری اطلاعاتی متهمان دستگیر شده سه نفر از همدستان آن‌ها نیز که از سابقه داران حرفه‌ای بودند، در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

وی یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد زیادی اموال سرقت شده شامل انواع ساعت‌های مچی مردانه و انواع گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت بعنف تلفن همراه، افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها