پربحث‌ترین‌های هفته



در «پربحث‌ترین‌های هفته»، به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

    

پلمب محل برگزاری کنسرت داملا در اردبیل و تبریز

داملا، خواننده شناخته‌شده آذربایجانی چند روز گذشته در شهرهای تبریز و اردبیل کنسرت داشت، او بدون حجاب اجباری به اجرای ترانه‌هایش پرداخته بود.

خبرگزاری قوه قضائیه، میزان، درباره اجرای کنسرت داملا نوشته است؛ این شخص با «سوء استفاده از حسن نظر و اعتماد کشور ایران» و با اجرای برنامه با «پوشش نیمه‌عریان و ظاهر شدن در ملاء‌عام، موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده و موجبات ترویج فساد را فراهم کرده است

دادستان مرکز استان اردبیل دستور پلمب محل برگزاری کنسرت داملا، خواننده آذربایجانی را صادر کرده است.

  

 مرگ مشکوک زن جوانی در لایو ایستاگرام

بعد از ظهر دوشنبه یازدهم تیرماه، مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت‌های  پلیسی 110، گزارش داده شد.

بلاگر اینستاگرام معروف که با انتشار استوری‌های متعدد در فضای مجازی تهدید به خودکشی کرده بود، با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

   

درآمد «ناخن‌کار» بیشتر از پرستار

زمان‌زاده رئیس شورای عالی نظام‌پرستاری  در مصاحبه‌ای گفت: درآمد ماهیانه یک پرستار حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است؛ در حالی که یک ناخن‌کار چندین میلیون تومان درآمد دارد و بیشتر از درآمد ماهیانه پرستار است. درآمد ۱۵ تا ۲۰ میلیونی پرستاران با وجود شیفت‌های سخت و تعداد زیاد بیمارانی است که تحت نظر دارند. با وجود سختی کار فراوان، انتظارهایی از این گروه شغلی وجود دارد و خواهان انجام کارهای بزرگ هستند. در حال حاضر، هر پرستار معادل ۲ تا ۳ نفر کار می‌کند

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها