رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان:

جشن پیروزی نداریم/ اولویت، چانه‌زنی برای به‌کارگیری نیروهای بومی در دولت است


نویسنده: صبح ساحل

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان گفت: به احترام آغاز ایام محرم و شهادت مظلومانه سید الشهدا (ع) از برگزاری جشن پیروزی خودداری خواهد شد و به ایام دیگری موکول می‌شود.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان در نشست خبری پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات رقابت ایمان و کفر، حق و باطل نیست؛ انتخابات یک رقابت سیاسی است برای گزینش و انتخاب بهترین شخص برای اداره جامعه است.
حجت الاسلام "محمد ذاکری" افزود: انتخابات در کشور نماد دموکراسی و مردم سالاری است. این انتخابات دو تفاوت داشت؛ یک اینکه زودهنگام بود دوم اینکه به معنای واقعی رقابتی بود و تا لحظه آخر کسی نمی‌دانست چه کسی رئیس جمهور می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخابات رقابتی، نشاط، امید و دلگرمی می‌آورد و مردم را پای صندوق‌های رای می‌کشاند، گفت: ما به عنوان یک جریان سیاسی همواره به دنبال انتخابات رقابتی بودیم.
ذاکری با تاکید بر اینکه از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم، اظهار کرد: از حمایت و حضور تمام صنوف تشکر می‌کنم؛ همچنین جامعه اهل سنت به این انتخابات شور و نشاط خاصی دادند. از ستادهای دکتر قالیباف که در دور دوم به ما پیوستند نیز تشکر می‌کنم؛ هم‌افزایی خوبی صورت گرفت.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان عنوان کرد: انتخابات یک برد و یک باخت دارد. وقتی انتخابات رقابتی باشد کسی که باخته می‌پذیرد؛ به تیم رقیب خسته نباشید می‌گوییم. تا دیروز رقابت داشتیم اما از امروز رفاقت داریم.
حجت الاسلام ذاکری گفت: به دلیل فرارسیدن ایام محرم و شهادت مظلومانه سید الشهدا(ع) از برگزاری هرگونه جشن و سرور خودداری خواهیم کرد و این موضوع به وقت دیگری موکول می‌شود.
وی با بیان اینکه به عنوان شهروند هرمزگانی، ما هم از رئیس‌جمهور منتخب مطالباتی داریم، گفت: بر این باوریم که هرمزگان استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌هاست که مهم‌ترین آن ظرفیت نیروی انسانی است‌. موضوع به‌کارگیری نیروهای هرمزگان در دولت‌ها، از سال‌ها پیش وجود داشته است؛ در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی بنده روزنامه‌نگار بودم و به خاطر دارم که می‌گفتیم کرمان رئیس جمهور دارد اما هرمزگان آبدارچی هم ندارد و این روند همچنان پابرجا مانده.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان افزود: باید تلاش کنیم این اتفاق به طور نسبی رخ دهد؛ چانه‌زنی‌ها برای تحقق این مطالبه قدیمی آغاز شده است.
وی در پایان اظهار کرد: معتقد نیستیم که دولت‌های قبل کاری نکردند اما کارهای زمین مانده بیش از گام‌های برداشته شده است.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها