استاندار هرمزگان:

وفاداری به نظام بزرگترین دستاورد مشارکت مردم در انتخابات است



استاندار هرمزگان در پیامی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در صحنه پرافتخار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیرماه، گفت: وفاداری به نظام بزرگترین دستاورد و پیام رسای مشارکت مبارک مردم در این عرصه سیاسی است.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز شنبه در این پیام آورده است: اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دستاورد مشارکت مبارک مردم در انتخابات مهم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: میدان انتخابات، عرصه صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان‌داری مردم است که اعتبار و انسجام بخشی جهانی، نتیجه مطلوب این صحنه درخشان است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: جهانیان حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز شما مردم فهیم ایران را به نظاره نشسته بود که با احساس مسئولیت قدرتمندانه تا دقایق پایانی زمان انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شده و اصالت وفاداری به انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب را به رخ یاوه‌گویان ضد مشارکت کشیدید.

دوستی گفت: شما مردم شریف، روزگذشته به پیروی از ولایت فقیه، حماسه‌ای بی‌نظیر و پرافتخاری را رقم زدید؛ یقین دارم بار دیگر جهانیان پیام بزرگ استقلال و آزادی در سایه وفاداری به نظام را که با مشارکت خود مخابره کردید، به روشنی دریافت کرده و دلسردی و ناامیدی دشمنان و فتنه‌گران حاصل همیت و غیرت ستودنی‌تان می‌باشد.

وی در پایان از حضور شکوهمند مردم ایران و هرمزگان و همچنین از تمامی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که با حضورشان گرمابخش این رقابت بودند، قدردانی کرده و ضمن تبریک به مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب مردم، از درگاه خداوند منان برای شما قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها