به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی صورت گرفت

تجدید میثاق کارکنان تامین‌اجتماعی هرمزگان با آرمان‌های شهدا



به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی، عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان به همراه دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از کارکنان این سازمان در استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این شهیدان را غبارروبی کرده و با اهدای شاخه گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.


به گزارش صبح ساحل، مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که ما از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.
دکتر غلامعباس مومنی بیان کرد: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با جانفشانی مانع از حضور بیگانگان در سرزمین کشور عزیزمان شدند از کوچکترین وظایف ماست.


مومنی احترام به مقام شهدا را امری واجب دانست و اظهار کرد: شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ما واجب است تا همیشه با توجه به بینش انقلابی شهدا، از آنها درس بگیریم.


وی گفت: پیام شهدا به ما این است که از مسیر، اهداف و دستاوردهای انقلاب منحرف نشویم و در این راه ثابت قدم باشیم.


وی خاطرنشان‌کرد: شهدا برای ما این نظام را تثبیت کردند که بتوانیم در آرامش زندگی کنیم و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.


مومنی گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است و شهدا با نثار جان خود باعث بیمه و پایدار شدن نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.


مومنی اضافه کرد: اگر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس نبود، اکنون ما در آرامش و امنیت نمی‌توانستیم زندگی کنیم.


وی خاطرنشان کرد: ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم و باید یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده باشد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.


مومنی عنوان کرد: ما وظیفه داریم در همه حال یاد شهدا را زنده نگه‌داریم و راه این فرشتگان پرکشیده را ادامه دهیم.


لازم به ذکراست؛ در پایان مراسم، مدیران و کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی در هرمزگان با اهداء شاخه گل و نثار فاتحه بر مزار شهداء با آنها تجدید میثاق کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها