نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو هرمزگان

آترین بر سکوی قهرمانی  هفته ششم ایستاد



تیم آترین قهرمان هفته ششم نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان شد.


به گزارش صبح ساحل  ، هفته ششم بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان  در سالن مرکز رشد جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد.
زاهده حسینی مسئول روابط عمومی کمیته دومینو استان هرمزگان گفت: این رقابت ها با شرکت ۵ تیم به صورت دوره ای برگزار شد که  تیم آترین متشکل از احمد دریس سیدی و حمید کشوری با کسب ۴ برد متوالی بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم طارم زمین حاجی آباد متشکل از هادی امامدادی و صادق یوسفی‌ یگانه با کسب ۳ پیروزی و ۱ شکست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
تیم پرسپولیس متشکل از حسن جعفری و عمادالدین جعفری با کسب ۲ برد و ۲ باخت بر سکوی سوم ایستاد.  تیم باغشهر فین متشکل از محمود طاهری زاده و سارا عالی زاده با کسب یک پیروزی و ۳ شکست در جایگاه چهارم قرار گرفت و تیم تراکتور متشکل از حمید نامی و مجید میرزایی با کسب ۴ شکست پنجم شد.
در پایان هفته ششم و در جدول رده‌ بندی بخش تیمی نخستین دوره مسابقات لیگ دومینو استان هرمزگان تیم اول استقلال با  دو عنوان قهرمانی و دو عنوان سومی صدرنشین است.
تیم آترین با دو عنوان قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی در مکان دوم ایستاده است.
تیم تراکتور با یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان چهارمی سوم، تیم طارم زمین حاجی آباد با  یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نایب قهرمانی چهارم،  تیم  پرسپولیس با دو عنوان نایب قهرمانی و دو عنوان سومی پنجم، تیمدربند کوچولو و روشنا با یک عنوان نایب قهرمانی ششم ، تیم  باغشهر فین با  یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی هفتم، تیم کهکشان با یک عنوان سومی هشتم و تیم  مکران جاسک با  یک عنوان چهارمی نهم می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها