رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت:

دریافت مبالغ بالاتر از نرخ مصوب پروانه کسب توسط کافی‌نت‌ها، تخلف است



رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی از ثبت نام خود شخص برای پروانه کسب خبرداد و گفت: متقاضیان میتوانند شخصا به سامانه درگاه ملی مجوزها به آدرس https://mojavez.ir و ایرانیان اصناف به آدرس https://iranianasnaf.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تقاضای پروانه کسب اقدام نمایند.


به گزارش صبح ساحل، «اصغر رکن الدینی»، رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی ضمن تأکید بر دریافت مجوز صنفی توسط اصناف و بازاریان گفت : پس از ثبت درخواست متقاضی در درگاه ملی مجوزها و طی مراحل بررسی توسط اتحادیه صنفی و تایید استعلامات توسط دستگاههای متولی، پروانه کسب متقاضی صادر خواهد شد.


رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی ضمن تاکید به داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای اضافه کرد: متقاضیان در رسته های فنی بایستی دارای مدرک مهارت معتبر از اداره کل فنی و حرفه ای باشند و در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.


رکن الدینی افزود: در صورت عدم حضور دارنده پروانه کسب در محل صنفی باید نسبت به معرفی مباشر در سامانه مذکور اقدام و کارت مباشرت برای وی صادر شود.


رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی تصریح کرد: هزینه مصوب خدمات ثبت نام جهت صدور پروانه کسب و ارائه کلیه خدمات در واحد صنفی کافی نت حداکثر مبلغ 3.310.000 ریال بوده و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف دریافت هزینه بالاتر از نرخنامه مصوب مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.


وی افزود: هزینه دریافت پروانه کسب حداکثر 25.340.000 ریال است که مستقیماً از طریق درگاه ملی مجوزها قابل پرداخت می باشد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها