نسبت به سال گذشته؛

پرداخت زکات در پارسیان، بیش از صد برابر افزایش یافت



رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان هرمزگان گفت: براساس آخرین آمارها ۳۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زکات از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان جمع‌آوری شد که از افزایش ۱۸۵ درصدی برخوردار است.

به گزارش صبح ساحل، «محمود مصلح»، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان هرمزگان روز یکشنبه گفت: از این میزان زکات پرداختی ۱۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال نقدی و ۱۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آن کالایی شامل برنج و بسته‌های معیشتی بوده که به نیازمندان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان پرداخت زکات در شهرستان پارسیان به ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه زکات در سطح شهرستان وجود دارد و باید نسبت به ترویج و احیای فرهنگ زکات در جامعه به صورت مستمر تبلیغات و در خصوص مصارف آن شفاف سازی داشته باشیم تا شاهد احیای این سنت الهی باشیم.

وی افزود: همه مردم و خیران و پرداخت کنندگان زکات و کمک‌های مردمی می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶۹*۸۸۷۷* و واریز نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۷۲ و یا مراجعه حضوری به واحد توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد پارسیان یاری گر این نهاد در رفع مشکلات و نیازهای ضروری و اساسی نیازمندان باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها