مشارکت ۸۶ میلیاردی خیران هرمزگان در پویش اطعام و احسان حسینی



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: مردم خیر و نیکوکار این استان از ابتدای ماه محرم تاکنون با مشارکت در طرح‌های اطعام و احسان حسینی ۸۶۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره روز یکشنبه در جریان بازدید از آشپرخانه‌های پویش اطعام و احسان حسینی در استان اظهار کرد: از روزهای ابتدایی ماه محرم تعداد ۱۵۷ آشپزخانه در پویش اطعام و احسان حسینی در هرمزگان فعال شده و کار پخت غذای گرم با نیت اطعام عزاداران حسینی و خانواده‌های نیازمند را برعهده داشته‌اند.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این پویش تاکنون تعداد ۷۰۶ هزار و ۸۲۰ پرس غذای گرم به ارزش ۸۶۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون vdhgن طبخ و بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شده است که بر اساس برنامه ریزی‌ها و برآوردهای انجام شده، امیدواریم تعداد آشپزخانه‌های فعال در این پویش تا پایان ماه صفر به بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با عملکرد طبخ و توزیع افزون‌بر یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: همچنین در این ایام تعداد پنج هزار و ۸۰۶ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال نیز از محل جمع آوری کمک‌های مردمی و در قالب پویش احسان حسینی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در استان اهدا شده است.

باسره ادامه داد: اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۶۴۸ نذورات و کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد و در قالب این پویش به دست نیازمندان استان هرمزگان برسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها