مرحله بعدی ثبت نام ایران خودرو در بهمن یا اسفند 1403 برگزار می‌شود



مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از اجرای طرح جدید فروش محصولات این شرکت در پایان سال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از دیجیاتو، «علیمردان عظیمی»، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: مرحله بعدی ثبت نام ایران خودرو بهمن یا اسفند 1403 برگزار خواهد شد.

ایران‌خودرو در مرحله پیشین ثبت‌نام خود که تابستان 1403 برگزار شد، 115 هزار دستگاه خودرو به مشتریانش فروخت. طی روزهای گذشته، اخباری مبنی‌بر کاهش تولید در ایران‌خودرو منتشر شدند؛ همین مسئله مدیرعامل ایران‌خودرو را مجبور کرد به این موضوع واکنش نشان دهد.

«علیمردان عظیمی»، مدیرعامل ایران‌خودرو کاهش تولید خودرو در این شرکت را تأیید کرد. به گفته او، ایران‌خودرو از برنامه تولید خود 5 درصد عقب است. البته او دلیل این عقب‌ماندگی را شرایط ثبت سفارش و قوانین و مقرراتی که برای ثبت سفارش و تخصیص ارز وضع شده است، اعلام کرد. مدیرعامل ایران‌خودرو وعده داد طی نیمه دوم 1403 افت تولید این شرکت جبران شود. علاوه‌برآن، 20 درصد افزایش تولید به شش‌ماهه اول رخ دهد.

مدیرعامل ایران‌خودرو در بخش دیگری از سخنانش، از مشتریانی که تحویل خودرو آن‌ها به تعویق افتاده، عذرخواهی کرد. به گفته او، تعهدات معوقه ایران‌خودرو در مهرماه 1403 تعیین تکلیف خواهد شد تا خودروهای ثبت‌نامی تحویل مشتریان شوند. همچنین 115 هزار دستگاه خودرو که در طرح ثبت نام ایران خودرو به متقاضیان عرضه شدند تا پایان سال تحویل خواهند شد.

براساس گفته‌های علیمردان عظیمی، مرحله بعدی ثبت نام ایران خودرو در پایان سال جاری اجرا خواهد شد. موعد تحویل این خودروها بهار و تابستان 1404 اعلام شده است. به گفته عظیمی، تمامی محصولات در این طرح عرضه خواهند شد. به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، طرح فروش جدید این شرکت هوشمندانه‌تر از طرح سامانه یکپارچه است و متقاضیان بیشتری شانس برنده شدن خودرو دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها