تکواندو نوجوانان جهان - کره‌جنوبی

برنامه مبارزات سه نماینده ایران در روز سوم اعلام شد



در ادامه مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان سه تکواندوکار کشورمان فردا پنجشنبه به مصاف رقبای خود می‌روند.

              

به گزارش صبح ساحل، مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان فردا پنجشنبه ۱۲ مهرماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران و ۶۳- کیلوگرم دختران در «چانچئون» کره جنوبی پیگیری می‌شود که سینا محترمی، امیرمحمد نصیر احمدی و ساغر مرادی نمایندگان ایران خواهند بود.

در وزن ۵۷- کیلوگرم که ۵۷ تکواندوکار حضور دارند، سینا محترمی دور نخست به دیدار «ایکر سالازار» از اکوادور می‌رود و در صورت برتری «حست بوهاری» از عربستان را پیش رو خواهد داشت. تکواندوکاران مکزیک، پاکستان، کره و قرقیزستان در قسمت بالای این جدول حضور دارند.

ساغر مرادی در وزن ۶۳- کیلوگرم گروه وزنی دختران دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به دیدار برنده پرتریکو و لتونی می‌رود. در این وزن ۴۰ تکواندوکار حضور دارند مرادی در صورت برتری باید با برنده مبارزه تکواندوکاران تونگا و پرتغال پیکار کند.

در وزن ۵۱- کیلوگرم پسران هم امیرمحمد نصیر احمدی دور نخست «تیاگو نونز» از پرتقال را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار «عبدالرحمان تویار» از ایتالیا می‌رود. در این وزن هم ۴۹ تکواندوکار برای کسب مدال مبارزه می‌کنند.

برای تیم تکواندو نوجوانان ایران تاکنون پرنیان نوری و آیناز نصیری دو مدال طلا کسب کرده و مهدی رحمتی از دور مسابقات حذف شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها