02

تیر

1405


ورزشی

30 خرداد 1405 10:45 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در این دیدار که با نتیجه سه بر دو به سود فولاد هرمزگان پایان رسید، فواد نجاحی و محمد قادری دوبار برای فولاد هرمزگان موفق با گلزنی شدند.

فولاد هرمزگان ۳۴ امتیازی در رتبه ششم قرار گرفت و در هفته بیست و پنجم به مصاف تیم ملوان بوشهر می رود. تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور سه‌شنبه دوم تیر ماهدر ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار اسپاد تهرانخواهد رفت. لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبریز، فولاد هرمزگان، شاهین تهران، استقلال زاهدان، پادیاب خلخال، سپیدرود رشت، ملوان بوشهر، امید تهران، آکادمی کیا و بندر آستارا و در گروه دوم تیم های شاهین بندر عامری، دنا ياسوج، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس، سپاهان ب اصفهان، چوکای تالش، آسمان گلستان، ستارگان سرخ تهران،ایران جوان بوشهر، اسياد تهران، شایان دیزل فارس، فردوسی ثامن مشهد و پاس همدان با هم رقابت می کنند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال