ورزشی
در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم فولاد هرمزگان و رخش خودرو تبریر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف هم رفتند.
به گزارش صبح ساحل، در این دیدار که با نتیجه سه بر دو به سود فولاد هرمزگان پایان رسید، فواد نجاحی و محمد قادری دوبار برای فولاد هرمزگان موفق با گلزنی شدند.
فولاد هرمزگان ۳۴ امتیازی در رتبه ششم قرار گرفت و در هفته بیست و پنجم به مصاف تیم ملوان بوشهر می رود. تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور سهشنبه دوم تیر ماهدر ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار اسپاد تهرانخواهد رفت. لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبریز، فولاد هرمزگان، شاهین تهران، استقلال زاهدان، پادیاب خلخال، سپیدرود رشت، ملوان بوشهر، امید تهران، آکادمی کیا و بندر آستارا و در گروه دوم تیم های شاهین بندر عامری، دنا ياسوج، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس، سپاهان ب اصفهان، چوکای تالش، آسمان گلستان، ستارگان سرخ تهران،ایران جوان بوشهر، اسياد تهران، شایان دیزل فارس، فردوسی ثامن مشهد و پاس همدان با هم رقابت می کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت