شهرستانها
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تجهیز و بهسازی سالن آمفی تئاتر شهرستان جاسک در دستورکار قرار دارد.
به گزارش صبح ساحل،فرخنده جلالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با فرماندار جاسک گفت: برای روایت همدلی، همبستگی و ایثار مردم جاسک در مقطع تاریخ جنگ رمضان نیز یک فیلم مستند تولید خواهد شد.
وی افزود: برگزاری و برپایی جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در جاسک با هدف تقویت شور و نشاط اجتماعی در میان مردم نیز برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت