سیاسی
هیئت مذاکرهکننده کشورمان به ریاست دکتر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
به گزارش صبح ساحل، در این سفر که طبق گفته اسماعیل بقایی، سخنگوی هیئت مذاکرهکننده اصلیترین هدف آن پیگیری اجرای تعهدات طرف آمریکایی در تفاهم اسلامآباد بود، در گفتگوهای صریح و فشرده با میانجیگران پاکستانی و قطری، محورهای معطل مانده تفاهم بویژه توقف جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان و نیز آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، مورد بررسی و مطالبه قرار گرفت.
در پایان این نشست که در هتل بورگن اشتوک سوئیس جریان داشت، دو کشور میانجی با صدور بیانیهای نتایج گفتگوها را تشریح کردند که مهمترین محورهای آن تاکید مجدد بر بهرسمیت شناختن مدیریت ایرانی تنگه هرمز و پذیرش ایران به عنوان عضو واحد مدیریت منازعه در لبنان بود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت
چین ۱۰ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
بزرگترین سکوی نفتی خلیجفارس نصب شد
کاهش قیمت نفت در واکنش به مذاکرات ایران و آمریکا
طلا همچنان در کف کانال ۱۶ میلیون تومانی معامله می شود
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است