02

تیر

1405


ورزشی

31 خرداد 1405 08:33 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس یکی از دو نماینده هرمزگان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست و چهارم ، سه‌شنبه دوم تیر ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار اسپاد تهران خواهد رفت.

تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم این رقابت‌ها تا پایان هفته بیست و سوم با ۳۴ در مکان پنجم و تیم اسپاد تهران با ۲۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ایستاده اند.

در دیداری های گروه اول این رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه سه بر دو تیم رخش خودرو تبریز را از پیش رو برداشت و با ۳۴ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی ایستاد.

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه برگزار می شود که در گروه اول تیم های فولاد ب خوزستان، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد، برق شیراز، رخش خودرو تبریز، فولاد هرمزگان، شاهین تهران، استقلال زاهدان، پادیاب خلخال، سپیدرود رشت، ملوان بوشهر، امید تهران، آکادمی کیا و بندر آستارا و در گروه دوم تیم های شاهین بندر عامری، دنا ياسوج، نفت مسجد سلیمان، شهر اركا البرز، شهرداری بندرعباس، سپاهان ب اصفهان، چوکای تالش، آسمان گلستان، ستارگان سرخ تهران،ایران جوان بوشهر، اسياد تهران، شایان دیزل فارس، فردوسی ثامن مشهد و پاس همدان با هم رقابت می کنند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

نیروی دریایی سپاه: شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند