ورزشی
نخستین جلسه کارگروه بانوان هیئت جودو استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در راستای ارتقای سطح کیفی ورزش جودو در بخش بانوان، نخستین جلسه تخصصی بانوان هیئت جودو هرمزگان برگزار شد.
این نشست مهم که در آکادمی جودو «قریب» برگزار شد، با حضور صبا حیدری، نایب رئیس هیئت جودو استان هرمزگان، و مربیان برجسته تیم منتخب، خانم کلثوم سیدیپور و خانم محدثه دهقانی صورت پذیرفت.
در این جلسه استراتژیک، محورهای اصلی برنامههای اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت. از جمله مباحث مطرح شده در این نشست میتوان به برنامهریزی برای برگزاری مسابقات آتی، تدوین برنامههای اردوهای تمرینی تیم و همچنین برگزاری دورههای تخصصی مربیگری و داوری برای ارتقای سطح علمی و فنی ورزشکاران و کادر فنی اشاره کرد.
این نشست گام مهمی در جهت توانمندسازی بانوان و تدوین نقشه راه موفقیت جودوکاران استان هرمزگان در سطح ملی محسوب میشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت