با حضور مسوولان استان مراسم تودیع و معارفه فرمانداران بندرعباس برگزار شد؛

"احمد مرادی"فرماندار بندرعباس شد



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان گفت: وجود امنیت، نظم و وحدت  از وظایف اصلی  و تاثیرگذار بر  اهداف کلان دولتها  است. 

ابراهیم عزیزی  در جلسه شورای اداری بندرعباس که به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان تشکیل شد، افزود: بدون نظم  و امنیت  دولتها نمی توانند اهداف کلان و اساسی خود را محقق کنند و مدیران ، مسئولان نیز باید به این مسئله که دامنه گسترده ای داشته و تمامی حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را در شامل می شود توجه جدی داشته باشند.وی ادامه داد: در شرایط فعلی نجات محرومان جامعه از چنگال زیاده خواهان و مبارزه با فساد و تباهی و ناهنجاری های اجتماعی در كنار رسیدگی به نیازها و مشكلات مردم وظیفه اصلی همه مدیران است.  وی همچنین تسهیل و برداشتن موانع در مسیر خدمت به مردم، توسعه زیرساختها به منظور تامین نیازهای شهروندان، مبارزه با ظلم و ستم، تربیت جامعه، اجرای عدالت و عدالت‌گستری در تمامی ابعاد را از وظایف مسوولان در نظام مبتنی بر دین عنوان کرد.عزیزی از  فرماندار جدید بندرعباس خواست که در دوران فعالیت خود به ایجاد نظم بیشتر در مناطق شهری، روستایی و دریایی بندرعباس، همچنین ارتقای شاخص های امنیتی توجه ویژه ای داشته باشد و همچنین اجرای طرحهای عمرانی این شهرستان را تسریع ببخشد. رییس شورای برنامه ریزی استان  ساماندهی ساحل ،توجه به موضوع اشتغال و مسكن نیز از دیگر مواردی است كه باید در اولویت قرار گیرد تا شهرستان بندرعباس را متحول نماید. وی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای شهرستان بندرعباس، تصریح کرد: تقویت ارتباط موثر با اقشار مختلف مردم، سركشی از نقاط دور افتاده در روستاها و بخشهای مختلف و تقویت ادارات شهرستانی در كنار ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده شهدا  از جمله مسائلی است که فرماندار جدید بندرعباس باید براساس اولویت بندی امور به آنها بپردازد.استاندار هرمزگان  با اشاره به مصوبات موثر دولت در جریان چهار دوره سفر استانی ،پیگیری برای تحقق آنها را یك وظیفه مهم برای فرماندار جدید توصیف كرد. عزیزی بر دوری مدیران از حاشیه ها تاکید کرد و گفت: توجه به حاشیه های بی مورد در مسیر کار و تلاش نتیجه ای جز آسیب و ضرر در پی نخواهد داشت و در این راستا فرماندار جدید بندرعباس باید به اصل تعامل توجه خاصی داشته باشد. عزیزی، فرماندار را نماینده قوی و مقتدر دولت دانست و گفت: فرماندار باید با گفتار و کردار و عمل بتواند در برابر افراد و نهادهای کم کار با قدرت برخورد کند، تمام جدیت خود را به کار گیرد و با همکاری و همدلی دیگر مدیران، فرصت توسعه بندرعباس را فراهم کند وهمچنین وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی این است که با فرماندار همکاری کنند. این مقام مسوول  اضافه کرد: ویژگی دولت دکتر احمدی‌نژاد را در دسترس مردم بودن فارغ از تشکیلات اداری عنوان کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، این دولت خود را در معرض خواست مردم قرار داده و به همین جهت نیز مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.عزیزی هدف از تغییر فرماندار بندرعباس را ایجاد سرعت بیشتر در امور و ایجاد ظرفیت مناسب تر در شهربندرعباس دانست و اضافه كرد:این تغییر با صمیمیت انجام شد كه این امر نشانه حاكم بودن نگاه اعتقادی به مقوله خدمت و مسئولیت است. عزیزی همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای عباس امینی زاده فرماندار سابق بندرعباس، عنوان کرد: خوشبختانه آقای امینی زاده در فرمانداری بندرعباس تلاشهای خوبی را همراه با نگاهی اعتقادی برای پیشرفت بندرعباس انجام دادند و به امید خدا مسیر پیشرفت این شهرستان همچنان ادامه خواهد یافت.

 

 اجرایی کردن مصوبات دولت

 

 فرماندار جدید بندرعباس گفت:  این شهرستان از ظرفیتهای بسیار زیادی برخوردار است و من تمام تلاش خود را در راه خدمت رسانی به مردم  ودر راه توسعه و آبادانی شهرستان بندرعباس  انجام خواهم داد.

 

احمد مرادی با اشاره به  آمادگی  برای ایجاد تحول در شهربندرعباس ،ادامه داد:  بنده تلاش خواهم کرد برنامه ها و مصوبات دولت برای شهرستان بندرعباس به خوبی اجرایی شوند.  وی  تصریح كرد:برنامه های زمان بندی شده خود را در حوزه های مختلف از جمله امنیت شهروندان آماده كرده و آنها را اجرایی می كند.  مرادی اظهار امیدواری كرد:بتواند در زمان فرمانداری بندرعباس،خواسته های مدیریت عالی استان در قالب برنامه های كوتاه مدت و میان مدت دنبال كرده و زمینه رضایت شهروندان را نیز فراهم آورد.

 

 دستاوردها عمرانی بندرعباس  حاصل  تلاش تمامی دستگاه های اجرایی

 

فرماندار سابق بندرعباس در این  نشست با اشاره به رشد شاخص امنیت در بندرعباس گفت:طبق آماره ارایه شد در سال 88 و زمان انتصابم به عنوان فرماندار این شهرستان 69 درصد جرایم بوده که این میزان اکنون به 62 درصد رسیده است.

 

عباس امینی‌زاده افزود: این آمار در اواخر سال گذشته با کاهش  34 درصدی  جرایم روبرو بودیم.  وی با قدرداني از تلاش‌ها و همكاري‌هاي مديران این شهرستان گفت: رشد و توسعه و عمران و آبادانی بندرعباس خدمت بزرگی از سوی دولت و مجموعه نظام اسلامی در جهت نیل به جایگاه اصلی این شهرستان بوده است. امینی زاده  اضافه کرد: این کاهش آمار جرائم حاصل تلاش های تمام دستگاه ها شامل  انتظامی، قضایی، اطلاعاتی و ... است. وی  با اشاره به ارائه خدمات به مردم،فعالیت های عمرانی و ارتقای شاخص های امنیتی را به عنوان دستاوردهای دوره فعالیت خود گفت: اعتقاد من است که مدیر باید پاسخگو باشد و برای رفع مشکلات مردم از نزدیک با آنها روبه‌رو شود و مشکلات مردم را به طریق ممکن حل کند  و اگر قابل حل نبود حتی الامکان به حرفشان گوش دهد.فرماندار سابق بندرعباس  افزود:این دستاوردها با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی به نتیجه رسیده و حاصل همدلی و تعامل جمعی است

 

در پایان این مراسم از زحمات عباس امینی زاده که  از بهمن ماه سال 88 مسئولیت فرمانداری بندرعباس را به عهده گرفته بود.به عنوان فرماندار سابق بندرعباس تقدیر شد و احمد مرادی كه  پیش از این مسئولیت اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان را بر عهده داشت با حکم مصطفی محمدنجار وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرعباس معرفی گردید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها