مدير كميته امداد منطقه دو بندرعباس خبر داد:

بهره‌مندی 122 نفر از تسهيلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت



صبح ساحل-اجتماعی: مدير كميته امداد منطقه دو بندرعباس از بهره‌مندي 122 نفر نيازمند از تسهيلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت خبر داد.
سیاوش عامری اظهار داشت: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، درمان، جهیزیه و مسکن با کارمزد 4 درصد به نیازمندان و مددجویان پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف تحقق بانکداری اسلامی، ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه و بهبود اشتغال تأسیس شده است، تصریح کرد: این صندوق با اتصال به شبکه بانکی، آماده ارائه خدمات به مردم است.
عامری ضمن دعوت از خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، عنوان داشت: تسهیلات اشتغال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا سقف 350 میلیون ریال و سایر تسهیلات از جمله کارگشایی تا سقف 50 میلیون ریال به مددجویان نیازمند پرداخت می‌شود.مدیر کمیته امداد منطقه دو بندرعباس خاطرنشان ساخت: فراهم کردن امکانات لازم برای توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای وام در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.وی بیان کرد: در سه ماهه نخست اول سال جاری مبلغ یک میلیارد و 109 میلیون و 962 هزار ریال برای معیشت و سفره غذایی خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است که 100 درصد این مبلغ از محل کمک‌های مردمی بوده است.
عامری با بیان اینکه بالاترین میزان کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان است، افزود: مبلغ 171 میلیون و 462 هزار ریال نقدی و 838 میلیون و 500 هزار ریال غیر نقدی و کالا و سبد غذایی بوده است.
مدیر کمیته امداد منطقه 2 بندرعباس ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم سخاوتمند استان، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه خیرین و اقشار مختلف مردمی بتوانیم سهم خوبی را در راستای خدمت‌رسانی به اقشار کم‌درآمد و مددجویان تحت حمایت این نهاد داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها