شهرداری‌جاسک قهرمان شد



صبح ساحل-ورزشی:شهرداری جاسک قهرمان مسابقات فوتبال چهارجانبه سواحل مکران شد.
تیم فوتبال شهرداری جاسک قهرمان رقابت های چهارجانبه بین المللی جام سواحل مکران در شهرستان چابهار شد.  تیم فوتبال شهرداری جاسک که در مسابقات چهار جانبه بین المللی جام سواحل مکران شهرستان چابهار شرکت کرده بود توانست جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.
این مسابقات با حضور چهار تیم شهرداری جاسک، شرکت مسلم بارکنارک،پرواز چابهار و گوادر یونایتد پاکستان در مجموعه ورزشی تختی شهرستان مذکور برگزار شد.در دیدار نخست نماینده استان هرمزگان با شکست 2 بر یک مقابل نماینده کشور پاکستان به فینال راه یافت.
گل های شهرداری جاسک در این دیدار را یعقوب فولادی و مهدی باتونه به ثمر رساندند.در دیگر دیدار این رقابت ها تیم مسلم بار کنارک توانست پرواز چابهار را شکست دهد تا در فینال حریف جاسک شود.
در دیدار فینال شهرداری جاسک توانست تیم مسلم بارکنارک را با دو گل یعقوب فولادی و مختار ریسی شکست دهند تا مقام نخست این رقابت ها را از آن خود کنند.همچنین در دیدار رده بندی تیم پرواز چابهار توانست در ضربات پنالتی تیم گوادر یونایتد پاکستان را شکست دهد تا به مقام سومی نائل آید.
پرویز آشنا از تیم گوادر یونایتد پاکستان با زدن 3 گل به عنوان آقای گل و اسماعیل بادسار ، حامد شباب  و هاشم آشنا به ترتیب از سوی کمیته مسابقات فنی ترین بازیکن ، اخلاق و بهترین گلر لقب گرفتند.
در این مسابقات از سوی داوران در مجموع 15 مورد کارت زرد و یک کارت قرمز صادر شد.قضاوت این دوره مسابقات نیز به عهده واحد بخش آتشین ،افشین احمدی ، علی عنبری ، رضا درزاده ، شاهد آتشین ، اسماعیل ترمویی و حمید راستی بودند  که مسئولیت برگزاری این مسابقات نیز بر عهده جاوید مسکی زاده، محمود تاج ور، واحدبخش میدادی ، شکیل جدگال ، محمد سعید خدادادی ، مسلم  شنامی و سلیم افشار بود.
گفتنی است، جوانان جاسکی استعدادهای درخشانی در رشته های ورزشی به ویژه فوتبال را برخوردار است و می توانند با حمایت های لازم مسئولان شهرستانی ، استانی و افتخار آفرین باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها