13

مهر

1403


ورزشی

29 بهمن 1396 09:53 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :رقابت هاى ليگ دسته يک ووشوى باشگاه هاى كشور در حالى  در آكادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران پايان گرفت كه شهردارى بندرعباس على رغم پيروزى مقابل قهرمان ليگ، نايب قهرمان شد. 

مسابقات لیگ دسته اول ووشوی باشگاه های کشور  با قهرمانی تیم شهدای زینبیه تبريز در رقابت میلیمتری با شهرداری بندرعباس به پایان  رسيد.

هفته پایانی این پیکارها در آکادمی ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران برگزار شد و شهدای زینبیه میانه با ۱۵ امتیاز و تفاضل برد انفرادی به اضافه ۳۲ قهرمان شد.شهرداری بندرعباس در روزى كه در شرايط خوبى قرار داشت و با توجه به اينكه در هر دو بازى مقابلرقباى تبريزى و اصفهانى خود به برترى قاطع دست يافت با همین تعداد امتیاز و تفاضل به اضافه ۲۹ به عنوان نایب قهرمانی رسید و هیأت ووشوى اصفهان سوم شد.

بدین ترتیب تیم های شهدای زینبیه تبريز و شهرداری بندرعباس جواز حضور در لیگ برتر ووشو باشگاه هاى كشور جام ستارگان را كسب كردند.

ووشوكاران شهردارى بندرعباس در شرايطى به مصاف هيات ووشوى اصفهان رفتند كه براى قهرمانى مى بايست همه امتيازات اين بازى را كسب مى كردند كه در نهايت با واگذارى بازى توسط سه سانداكار نتوانست امتياز لازم را به دست آورد و بازى را با برترى ١٠ بر ٣ به پايان برد و نتوانست دومين جام قهرمانى ليگ دسته يک ووشو را به بندرعباس بياورد. پيش از آن ووشوكاران شهردارى بندرعباس  توانستند در يک بازى جسورانه و منطقى، شهداى زينبيه تبريز را با نتيجه ٨ بر ٥ شكست دهد.

تقدیر فدراسیون ووشو از مسئولین شورای شهر و شهرداری بندرعباس 

فدراسیون ووشو کشور از رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تقدیر کرد. در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک ووشو باشگاه‌های کشور فدراسیون ووشو از عباس امینى زاده شهردار بندرعباس، اسلام باوقار رئیس شوراى اسلامى شهر بندرعباس و محمدمهدى جهانبخش رئیس سازمان فرهنگى، اجتماعى و ورزشى شهردارى بندرعباس به دلیل حمایت از ورزش ووشو تقدیر کرد.

دیدگاه ها (0)
img