14

مهر

1403


ورزشی

10 آذر 1400 21:34 0 کامنت
دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان از برگزاری دوره دانش افزایی داوران فوتسال با حضور عباس دهقان پور خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری گفت :دوره دانش افزایی داوران و کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان به میزبانی  هیات فوتبال استان و با شرکت ۴۸ شرکت کننده در محل سالن آموزش مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار شد.
وی بیان داشت: دراین دوره یک روزه عباس دهقان پور بعنوان مدرس  آخرین تغییرات قوانین داوری فوتسال را به‌ داوران آقا و بانو تدریس کردند.‌
رئیس دپارتمان داوری هیات فوتبال هرمزگان گفت: این دوره قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان که قرار است به زودی برگزار شود.
وی افزود :جهت رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فنی و آشنایی با مسائل روز داوری فوتسال این کلاس با همکاری هیات فوتبال استان برگزار شد.
عباس دهقان پور مدرس این دوره هم گفت : جای بسیار خوشحالی است که می بینم در استان هرمزگان این تعداد داور بانو علاقمند به داوری فوتسال هستند و حضور نزدیک به ۳۰ داور بانو در این کلاس بنده را شگفت زده کرد. وی بیان داشت: موقع تدریس متوجه شدم که داوران فوتسال این استان از نظر دانش داوری بسیار بالا هستند و یقینا با حمایت های بیشتر داوران بیشتری از هرمزگان در کشور قصاوت خواهند کرد. 
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: برنامه اول ما در هیات فوتبال بحث آموزش است و برای آموزش به هر اندازه که نیاز باشد هزینه خواهیم کرد. وی ضمن تشکر از کمیته داوران و مدرس دوره از برنامه های خوب کمیته داوران در این مدت ابراز رضایت کرد و گفت: هر شهرستانی از استان کلاس های آموزش و ارتقا بخواهد کمیته داوران ما با دل و جان این کلاس ها را برگزار می کند.
   کلاس پیش فصل داوران فوتسال برگزار شد
دیدگاه ها (0)
img