لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس در خانه با نفت و گاز گچساران بازی می کند



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :هفته هشتم  از مرحله دوم ونهایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های  کشور امروز  چهارشنبه ۲۹ فروردین برگزار خواهد شد.

\r\n

 تیم شهرداری بندرعباس که هفته گذشته در بوشهر شش تایی شد و دل بسیاری از هواداران خودرا به درد آورد در این هفته در خانه  میزبان تیم  نفت و گاز گچساران است. نارنجی پوشان شهرداری با نتایج بدی که در مرحله نهایی گرفته اند امید کمتری برای رسیدن به بازی پلی آف دارند اما تیم نفت و گاز گچساران با 13 امتیازی که دارد در این بازی به دنبال آن است که همچنان مکان دوم خودش را حفظ کند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی آف شود.

\r\n

 این بازی ساعت16:30  در ورزشگاه خلیج‌فارس برگزار می شود .در سایر دیدارهای این هفته سردار بوکان با  داماش گیلانیان،پالایش نفت آبادان با شاهین شهرداری بوشهر بازی خواهند کرد. در بازی های گروه اول هم استقلال جنوب تهران با کارون اروند خرمشهر،شهرداری فومن با خوشه طلایی ونفت امیدیه با مقاومت تهران  بازی خواهند کرد. تيم شهردارى بندرعباس در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال با تيم هاى نفت و گاز گچساران ، پالايش آبادان ، شاهين شهردارى بوشهر ، سردار بوكان و داماش گيلان همگروه است.در گروه نخست نيز تيم هاى شهردارى فومن ، كارون اروند خرمشهر ، نفت اميديه ، خوشه طلايى ساوه ، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران با هم رقابت مى كنند.در پایان این رقابت ها تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند.تیم های دوم دو گروه نیز در یک مسابقه پلی آف به مصاف هم می روند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها