12

مهر

1403


سیاسی

10 اردیبهشت 1397 08:17 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: رویکرد مجلس در دوره دهم حمایت از مردم و محرومان در روستاهاست و هر موضوعی که برای محرومان در مجلس مطرح شده با رای قاطع اکثریت مواجه شده است.

احمدمرادی در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با تلاش نمایندگان مجلس  در حال حاضر 2 درصد سهم نفت مناطق نفت‌خیز به 3 درصد رسیده و این کار همه نمایندگان مردم در مناطق نفت خیز بوده و نباید آن را به نفع یک نماینده مصادره کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه دغدغه‌های شوراها مشترک بوده و ما به عنوان نماینده مردم در ۵ حوزه استان و شما هم به عنوان نمایندگان مردم در روستاها و شهرها وظایف مشترکی داشته و در قبال مردم مسؤول هستیم، افزود: استقلال شوراها بسیار مهم بوده و ‌فرد بایستی در جایگاه خودش کار را انجام دهد و از طرفی دیگر امکان اجماع بین شوراها نیز برقرار شود.

مرادی با اشاره به این که اگر خرد جمعی رعایت شود و همه در کنار هم باشند کارها مناسب تر پیش می‌رود، تصریح کرد: اختلاف نظر و دیدگاه‌ها همیشه بوده ولی برای منافع مردم هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

وی یادآور شد: خدمت به مردم از وظایف نمایندگان‌شان بوده و آنها می‌توانند کمک حال دستگاه‌های اجرایی باشند و به دولت ‌ دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف مشاوره نمایند.رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر این که اگر بنا را برانجام شدن کار مردم بگذاریم، گفت: خدمت بزرگی هم به مردم و استان کرده و هرمزگانی عمران و سرآمد در کشور خواهیم داشت.

مرادی در ادامه از انجام کارهای بزرگ با اعتقاد به باور و کار مردم خبر داد و افزود: خط کشی‌های سیاسی آسیب بزرگی بوده که در استان ایجاد شده ‌و بایستی این افکار کهنه را جایگزین افکار نو نماییم.وی بیان داشت: نماینده هرمزگان هستم و این هرمزگان برای ما بوده و خواهشم از شوراهای شهرو روستا این است که این  تفکر را به شهر و روستای خود نیز تعمیم دهند.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان، مردم غیر از تامین آب، برق، مسکن، راه و رفع مشکلات جوانان دیگر انتظاری از نمایندگان خود ندارند و این‌ها حقی است که باید به مردم داده شود.

مرادی با تاکید بر این که مشکلات در روستاها را بایستی در وهله اول خودتان به عنوان شورا باور کنید تا کارها پیش رود، اظهار کرد: شوراها مطالبه‌گر باشند و پیگیر مشکلات مردم و روستاها باشند.وی با اشاره به این که بعضی روستاها با عزم راسخ پیگیر مطالبات هستند، خاطرنشان کرد: اگر چند سال نماینده مردم بوده و کاری برای آنها انجام ندهید در واقع در پیشگاه خداوند مسؤول هستید.

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان، پیگیری دغدغه‌های مردم از وظایف نمایندگان شورا و‌ مجلس بوده و معتقدم اگر شورا پای کار باشد می‌توانیم شاهد تحولات گسترده در هرمزگان باشیم.مرادی یادآور شد: بایستی از این فرصت طلایی خدمت به مردم استفاده کرده و به معنای واقعی به آن‌ها خدمت کنیم.

وی همچنین با تاکید بر این که در طرح‌های هادی در روستاها قرار بود ۷۰ درصد مبلغ را روستائیان و مابقی را دولت پرداخت کند، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در مجلس این قضیه درهرمزگان برعکس شد و 30 درصد را روستائیان پرداخت کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پایان با بیان این که اگر حضورم در روستاها تاثیر داشته باشد به هیچ وجه دریغ نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: به تمام روستاها سفر کرده‌ام و هنوز هم اگر نیاز باشد برای رفع مشکلات‌شان حضور خواهم یافت.

نماینده شرق استان در مجلس:

منطقه شرق هرمزگان باید

دو نماینده در مجلس داشته باشد

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌بایست 10 شهرستان در منطقه شرق هرمزگان دو نماینده در مجلس داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر در همایش مشترک شوراهای اسلامی در شهرستان بشاگرد با اشاره به دیدگاه پیروان ادیان الهی در خصوص مهدویت اظهار داشت: تمامی ادیان آسمانی و اهل تسنن به مساله مهدویت اعتقاد دارند و معتقدند که امام عصر(عج) برای تشکیل حکومت جهانی همراه با عدل و داد ظهور خواهد کرد.

وی با بیان این که در کتب اهل سنت مطالب فراوانی پیرامون مهدویت به رشته تحریر درآمده است، افزود: تفاوتی که بین ما و برادران اهل تسنن در خصوص مهدویت وجود دارد این است که آنان معتقدند که خداوند امام عصر(عج) را در آخرالزمان خلق می‌کند ما معتقدیم حضرت حجت(عج) در شب جمعه نیمه شعبان در شهر سامرا متولد شده‌اند و حضرت امام حسن عکسری(ع) پدر و نرجس خاتون مادرش است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی جلسه‌ای در استانداری که با موضوع بودجه برگزار شد بودجه‌ای بسیار عالی برای شهرستان بشاگرد تخصیص یافت.ذوالقدر ابراز داشت: من به عنوان نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی حضور دارم و به شدت پیگیرم تا برای منطقه شرق استان که شامل 10 شهرستان است دو نماینده داشته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به تاکیدات امام جمعه شهرستان بشاگرد به شدت پیگیری می‌کنم تا آب مورد نیاز در شهرستان تامین شود، تمام تلاشم را برای رفع مشکلات بی‌آبی مردم منطقه شرق استان بکار می‌گیرم.

سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان به آثار و برکات تشکیل شوراها اشاره کرد و گفت: به جد پیگیر تشکیل شوراهای اسلامی در شهرستان بشاگرد بودم چرا که مشکلات زیادی از طریق شوراها حل و فصل می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img