رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان :

مردم انتظار دارند پروژه‌های ورزشی نیمه تمام هر چه زودتر به پایان برسد



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به نیازهای ورزشی شهروندان و پیشقدم شدن دهیاران و شوراها برای رفع مشکلات مردم، گفت: دهیاران سعی خود را بکار گرفته تا با شور و مشورت با معتمدان و شوراها در روستا، مشکلات اهالی را در تمام حوزه‌ها خصوصا ورزش برآورده نمایند.

 احمد مرادی در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره روستای بوستانو اظهار داشت: در روستاها وفاق، همدلی و توافق خوبی میان اهالی بوجود آمده و شاهد کاهش اختلافات هستیم که این امر نشان‌دهنده اتفاق نظر شوراها و دهیاران با مردم است.

وی با اشاره به این که رضایت مردم منجر به رضایت خداوند بوده، افزود: جا دارد در این مراسم از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان برای همراهی و مساعدت در پروژه‌های ورزش روستایی تشکر نموده چرا که  تمامی پیشنهادات با استقبال خوب این مدیر مواجه شده است و همراهی خوبی داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره حوزه اختیارات فرمانداران گفت: فرمانداران به عنوان پناهگاه مردم محروم و مظلوم بوده و همواره ارتباط و مراوده خوبی با مردم دارند که باید که این رویه تداوم داشته باشد تا مردم محروم احساس امنیت خاطر نمایند و مشکلات خود را بازگو کنند.

مرادی تاکید کرد: اگر همه مدیران بر این نیت باشند که تمام راه‌ها به رضایت خداوند و مردم ختم می‌شود باید برای جلب رضایت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند و شبانه‌روز کار کنند.

وی افزود: مدیران آگاه باشند که باید کار مردم را به موقع انجام داده و آن‌ را به فردا موکول نکنند چرا که این جایگاه مدیریتی مکانی برای اثبات ارادات و عشق به خداوند و رضایت مردم است؛ امروز اگر جامعه اسلامی دغدغه و نگرانی دوری از ارزش‌ها را دارند باید آسیب‌شناسی نموده و در این خصوص خودسازی کنیم تا به مقصد و هدف اصلی خود برسیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: برای جلب رضایت خدا و مردم باید با هوای نفس مبارزه کرد و به عنوان کسی که در جایگاه مسؤولیت قرار داریم این مسیر را به درستی دنبال نموده تا مردم مسیر خدمتگزاری صادقانه را به عنوان الگوی خود قرار دهند.مرادی در پایان اظهار داشت: مردم انتظار دارند که پروژه‌های ورزشی نیمه تمام هر چه زودتر به اتمام و بهره‌برداری برسد؛ مجوز و اعتبار لازم برای این پروژه ورزشی را گرفته‌ایم، مابقی کار به عهده اداره کل ورزش و جوانان، شوراها و پیمانکاران است که باید مطابق با برنامه‌زمانبندی شده برای پیشرفت پروژه تلاش شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها