مدیر آموزش و پرورش میناب:

۱۲۶مدرسه تخریبی در میناب وجود دارد



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش میناب با اشاره به اینکه مدارس تخریبی بزرگترین مشکل آموزش و پرورش است افزود: شهرستان میناب با ۱۲۶ مدرسه تخریبی رتبه دوم استان را در تعداد مدارس تخریبی دارد.

غلامرضا میری سالاری در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میناب گفت: معلمان، نجات بخش انقلاب در مواقع حساس بوده و معماران آینده نظام هستند و شأن آن ها باید در طول خدمت و دوران بازنشستگی حفظ شود.مدیر آموزش و پرورش میناب با اشاره به اینکه مدارس تخریبی بزرگترین مشکل و سد را آموزش و پرورش است افزود: شهرستان میناب رتبه دوم استان را در تعداد مدارس تخریبی دارد.

در این شهرستان ۱۲۶مدرسه تخریبی داریم که طی ۱۸ماه اخیر ۲۵مدرسه بازسازی یا مقام سازی شده و یک آموزشگاه توسط خیرین مینابی در حال ساخت است.

سالاری گفت: فرا رسیدن هفته معلم ،یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدا فرهنگی شهرستان را گرامی میداریم.

دکتر درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با تبریک هفته معلم گفت:ریشه ذاتی معلم فداکاری است و این فداکاری برای بقای دیگران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان افزود: معیشت معلم از اصول مهم است و ما وظیفه داریم بهترین بسترهای رفاهی را برای معلم آماده کنیم.

امام جمعه میناب نیز در این آیین گفت: آینده و پیشرفت هر کشور درگرو آموزش و پرورش آن است و معلم باید به علم روز آشنا باشد و جهت پیشرفت دانش آموزان تلاش کند.

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر افزود: معلمان در جامعه از رسالت و جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و مسئولان و مدیران، در سایه زحمت های معلمان به مناصب و مسئولیت ها دست یافته اند.

امام جمعه میناب پیشینه با افتخار تاریخ و فرهنگ این شهرستان را متاثر از تلاش معلمان دانست و بر ارج گذاری بیشتر به جایگاه این قشر فرهیخته تاکید کرد.

وی گفت: دولت باید با عمل به نظام پرداخت هماهنگ حقوق، دغدغه های مالی فرهنگیان و معلمان را برطرف کند تا مربیان با فراغ خاطر به تربیت نسل های متعهد بپردازند.

در این مراسم از خانواده معظم شاهد فرهنگی و معلمان نمونه شهرستان تجلیل شد./مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها